#1 Skrevet September 21, 2005 Hei. Jeg har en motor som skulle vært i stavanger. Motoren blir pakket inn og lagt på en pall. Det er en G60 motor som skal til en annen i klubben, og vekt og størrelse er ikke avskrekkende. Denne går fint inn i en stasjonsvogn Ta kontakt her eller på 90179006 Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2005 tid må du ha den inn???? jeg er på reise jobb i stavanger nu for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2005 Når som helst egentlig. Motoren har ligget i garasjen her nede siden i sommer. Regner med eier har lyst å få denne til seg nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2005 passer det kan jeg ta den jeg men må vente og se åssen vi skal komme oss innover. jeg kjører inn vær mandag men veit ikke om jeg skal ha a4 eller incan denne uka. gir beskjed om du er interisert. er du??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2005 Bare gi en lyd du..jeg må bare få tid lit dagen i forveien til å pakke den i litt plast, så det ikke blir så mye dritt i bilen din. Har en quartpall som denne kan ligge på som gjør ting litt enklere, men jo før, jo bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2005 kan ikke denne uka men kanskje neste uke eller uka etter der må ha incaen om jeg skal frakte motoren. gir beskjed om neste gang jeg skal ha inn incaen for da har jeg plass. oki??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2005 Den er god. Bare gi en lyd, så fikser vi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2005 jeg reiser inn til stavanger til mandag igjen om det er aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...