Noen spørmål ang Golf Cab fra åttitallet

Anbefalte innlegg

Trenger en vinterbil og vurderer å kjøpe meg en Golf cab. Lurer på om kallesjene tåler litt rufse vær og er det noen andre spesielle ting jeg bør tenke på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cab-taket er som regel av vinyl, så det tåler nok endel. Min cab er visstnok en "vinter-utgave" med blant annet ekstra polstring i innertaket og varmetråder i bakruta. Hvis dette er tilfellet så burde du vel kanskje lete etter en slik en..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset... Har akkurat fått med meg det med vintertoppen som er isolert bedre. Holder det at jeg ser etter varmetrådene i bakvinduet? Uansett klarer jeg vel å se om som den er isolert : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt hvordan det var på brodern's einser cab, men det er vel bare å trekke litt i taktrekket og se oppunder for å se om den er isolert eller ikke? Jeg tviler på at den brodern hadde var isolert, den var nemlig solgt ny i Texas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten har begge mine vært med vinterkallesje ellers så har alle caber varmetråde i bakruta, begge mine har ihvertfall hatt det :rolleye: Må ærlig innrømme at jeg ikke aner om noen av de har vært ekstra isolert eller ikke, men det fungerer ihvertfall helt greit å bruke de også om vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmeapparatet i en Golf 1 er jo suverent så du overlever nok bra uten vinterisolasjon ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.