#1 Skrevet September 21, 2005 Trenger en vinterbil og vurderer å kjøpe meg en Golf cab. Lurer på om kallesjene tåler litt rufse vær og er det noen andre spesielle ting jeg bør tenke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2005 Cab-taket er som regel av vinyl, så det tåler nok endel. Min cab er visstnok en "vinter-utgave" med blant annet ekstra polstring i innertaket og varmetråder i bakruta. Hvis dette er tilfellet så burde du vel kanskje lete etter en slik en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2005 Takk for tipset... Har akkurat fått med meg det med vintertoppen som er isolert bedre. Holder det at jeg ser etter varmetrådene i bakvinduet? Uansett klarer jeg vel å se om som den er isolert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2005 Nå husker jeg ikke helt hvordan det var på brodern's einser cab, men det er vel bare å trekke litt i taktrekket og se oppunder for å se om den er isolert eller ikke? Jeg tviler på at den brodern hadde var isolert, den var nemlig solgt ny i Texas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2005 Enten har begge mine vært med vinterkallesje ellers så har alle caber varmetråde i bakruta, begge mine har ihvertfall hatt det Må ærlig innrømme at jeg ikke aner om noen av de har vært ekstra isolert eller ikke, men det fungerer ihvertfall helt greit å bruke de også om vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2005 Varmeapparatet i en Golf 1 er jo suverent så du overlever nok bra uten vinterisolasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...