Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke kjøpe nå med en gang, så ingen linker til annonser her!

Trenger litt tips og ideer til felger. Eneste som er bestemt at det skal være 18" eller veldig brede 17".

Jeg har lyst på noe tøft og "unikt", så med andre ord, IKKE RS4 felger!

Har tenkt litt på porsche cup felger men er usikker på åssen dette blir a3?

Kommer til å kjøpe felger på vårparten en gang, men begynner å tenke på det nå slik at jeg har litt god tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke kjøpe nå med en gang, så ingen linker til annonser her!

Trenger litt tips og ideer til felger. Eneste som er bestemt at det skal være 18" eller veldig brede 17".

Jeg har lyst på noe tøft og "unikt", så med andre ord, IKKE RS4 felger!

Har tenkt litt på porsche cup felger men er usikker på åssen dette blir a3?

Kommer til å kjøpe felger på vårparten en gang, men begynner å tenke på det nå slik at jeg har litt god tid!

Et par tips: Min mening er å droppe brede 17 toms hjul, skal det være noe poeng framfor 18 tom, så må du ha lave dekk (type 245/35 17) og da blir bilen griselav under og mer upraktisk enn nødvendig.

8,5x18 ET35 er nok "midt i" dimensjon på A3 av gamle karosseriet, så kan du selv velge hovr mye utover dette du våger.

Felgtype er håpløst å anbefale, finnes jo 1000 å velge mellom. Søk på nettet, kikk i kataloger og bli inspirert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.