Anbefalte innlegg

Skulle bytte blinklyspærer og parklyspærer på min 2002 Audi A6 i dag....

Var umulig og komme til på baksiden , så lampa må nok ut... skrudde av de 2 skruene som sitter på toppen , men lampa ville ikke ut... og jeg fant ingen andre skruer ....

Er det noen her som har vært borti dette som kan forklare meg hvordan jeg får skrudd av lampa foran på denne bilen. gjerne med bilder fra etka e.l .. gidder ikke belaste møller med dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst du ser på toppen av lykten så ser du et lite rundt hull. ned der sitter den en 8 eller 10mm skrue som holder lykta på plass nede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er det samme som på A4 så er det som dette.

Det sitter 2 torxskruer på toppen av lykta og 2 nede på lykta på hver side rett ned i motorrommet. Skruene nede behøver ikke skrus helt ut da disse er litt kronglete å få på igjen. Bare skru de noen runder og dra lykta rett ut.

Håper dette kan være til hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du til på lampene hvis du løsner på innerskjermene? Husker ikke helt men hvis lampa må ut mener jeg det er temmelig omfattende med demont. av frontfangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ta av innerskjermene for å bytte blinklyspærer foran så kan hende det hjelper for deg også? : klø :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.