#1 Skrevet September 21, 2005 Splitte dører for lakkering?? Har med deres hjelp fott av dørene på passaten min 1998mod sedan Men nå kommer 1000 kroners spørsmålet Hvordan splitter jeg de, Har løsnet skruene rundt men det hjelper svert lite, siden vinduet henger fast i innmaten. HJELP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2005 det sitter to sorte gummidropper i den platen som du tar ut og tar vinduet helt ned. da ser du to skruer foran og bak sitter det et klips gjennom ruta som må ut. så er det bare å dra ruta rett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2005 det sitter to sorte gummidropper i den platen som du tar ut og tar vinduet helt ned. da ser du to skruer foran og bak sitter det et klips gjennom ruta som må ut. så er det bare å dra ruta rett opp. Dørene er i dag av bilen og vinduene er nede. Sorte gummi har jeg tatt vekk, men innenfore der er det en hvit dings så går gjennom vinduet, får den ikke vekk. Tørr ikke å brekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2005 kan du få tatt et bilde av den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2005 kan du få tatt et bilde av den???' ja fikk tatt bilde, men hadde ikke redigeringsprogram til å forminske de Har ikke tid med pc om dagene bare bil Tusen takk for hjelpen, Satt på dørene og koplet på moterikken og vips kjønte jeg hva du snakket om. Plast proppene på bakdørene borret jeg ut, setter inn nye. Sånn litt uten om det vanlige, Iriterer meg når verstedene skruer ut skruer at de ikke erstatter de hvis de har vert uheldige, måtte borre ut 6 av 8 skruer på dørlåsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2005 ' ja fikk tatt bilde, men hadde ikke redigeringsprogram til å forminske de Har ikke tid med pc om dagene bare bil Tusen takk for hjelpen, Satt på dørene og koplet på moterikken og vips kjønte jeg hva du snakket om. Plast proppene på bakdørene borret jeg ut, setter inn nye. Sånn litt uten om det vanlige, Iriterer meg når verstedene skruer ut skruer at de ikke erstatter de hvis de har vert uheldige, måtte borre ut 6 av 8 skruer på dørlåsen såpass ja. men det er godt at det ordnet seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2005 Ja det er jo det, så nå er det bare å pusse ned og klargjøre for lakkering Igen tusen takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2005 Ja det er jo det, så nå er det bare å pusse ned og klargjøre for lakkering Igen tusen takk for hjelpen ikkeno problem. det er jo det forumet er til for... hehe men, jeg krever bilder når lakkeringen er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2005 jeg krever bilder når lakkeringen er ferdig. Ikke noe problem holder på og legger inn i projekter nå, har ikke hatt tid før nå, legger inn masse nye og gammle bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...