#1 Skrevet September 21, 2005 Heisann;) jeg har noen dezent cup 9x16" kantfelger, er storfornøyd med felgene slik de ser ut nå, men har lyst på det lille ekstra, pluss at jeg kjøpte dem brukt å de var litt kantkjørte et par av felgene. Jeg lurer på om det er noen her som tar på ser f.eks: fiksing av de små skadene som er på felgene, pulverlakkering av felgenes senter, og pollering av kanten på felgene? eller noen som kjenner til noen som gjør dette? Å evnt. priser;) Håper på hjelp! er like felger som de i avataren min! bortsett fra at jeg ikke har polert kant på de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2005 Ingen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2005 Jeg vet at Rudi Sand fikk sandblåst og pulverlakka BBS'ene hos en i Drøbak for en billig penge.....hør med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2005 Da sender jeg Rudi en pm jeg.. takk skal du ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2005 Sarpsborg Karosseriverksted pulverlakkerer felger...Muligens dem polerer også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2005 de retter i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2005 Sarpsborg karrosseriverksted polerer også! Tror ikke prisene der er så ille heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2005 jeg polerte akkuratt like felger opp for hånd ( bilen jekket opp og 2 giret ) En dritt jobb .. lever dem inn du.... Ble meget bra ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...