#1 Skrevet September 21, 2005 Skal bruke en 1,8 kr motor i en audi 80, kan jeg da bruke samme oljepumpa og suge rør selv om jeg skifter bunnpanne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2005 Ingen som aner dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2005 Ingen som aner dette? Bruk samme pumpen evt "sugerøret" fra audien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2005 Det var akkuratt det jeg ville unngå da jeg ikke vil røre en skrue på org motor og gear, har kjøpt ny bunnpanne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2005 Det var akkuratt det jeg ville unngå da jeg ikke vil røre en skrue på org motor og gear, har kjøpt ny bunnpanne Er ikke sikkert at oljepumpene går omhverandre... vet iaf fra VW at f.eks 16V og G60 pumpene har forskjellig "splines" på akslingen som driver pumpa. Derfor ville jeg brukt KR pumpa.... "sugerøret" ville jeg kun flyttet over dersom det er forskjell på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2005 Det jeg egentlig ønsker å finne ut er om det er forskjell på sugerøret, det ser helt greit ut. Den orginale motor å gear skal rett på palle for lager i kjeller.( 1,3 med 55 hk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...