#1 Skrevet September 22, 2005 Porsche-klubben arrangerer autoslalom i Oslo lørdag 24.09, og denne gangen er det åpent for alle slags biler av alle merker: http://www.porsche-club-norge.no/registrer.php?PHPSESSID=b8d98abaf8c26a33c477c83d0b40af2a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2005 Artig. Tar meg nok en tur dit.. men kun for å titte. Jeg har gitt losen min helgefri, så det blir vanskelig å manøvrere tankskipet (expressen) rundt en slik bane. Håper på mange freshe porscher iaf. Frisak kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2005 Tror jeg blir med. Høres morsomt ut! Er det gratis, utenom innmelding på 50 kroner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2005 Labert oppmøte fra klubben altså. Resultatliste Her kan man jo se at en 1.8 90 hk Golf med en talentløs sjåfør ikke nødvendigvis er treigere enn en Porsche. Håper det kommer noen bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2005 Hehe... ser du ble slått av en dame i en Peugeot 205 Den er lei å bortforklare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2005 Hehe... ser du ble slått av en dame i en Peugeot 205 Den er lei å bortforklare Er vel værre å bli slått grundig av en kar med 1.3L 205 13 Hardeng, Stein 5 Peugeot 205, 1,3L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2005 Jaja Chjristoffersen.... Tross alt bra du fikk noe VAG på listen da, at du slo en 944 S2 er jo cred i boken det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2005 Jepp. Skal leve lenge på det. Med litt trening banker jeg nok hvilken som helst 911. Ang. den Peugeoten (var den samme.. faren som kjørte best av dem) var rallyrigga og kjørte på slicks. Hadde veltebur også. Så tipper jeg at de hadde kjørt noen ganger før også. Jeje. Dere må bli med neste helg. Da er det i Drammen. Da skal restene av dekka svis bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2005 Film av banen http://www.porschegutten.com/DivVideo/PCN%20AutoX%20Black%20Arrow.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 26, 2005 Æsj. Dritt og møkk. Neste runde (Drammen) er lukket runde. Kun for Påsje-folket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...