#1 Skrevet September 22, 2005 Hei! Jeg må bytte bakre lyd demper på bilen pga EU. Spørsmålet er:hvordan for jeg av den gamle? Er det noe anet jeg må tenke på /vite ? MVH Sigvards 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2005 Haster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2005 Er bare å skru av eksoklemma og dra den av det...kan sitte godt noen ganger...sett på ny potte og klammer.....grei jobb det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2005 Takk! Det var det jeg håpet... . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2005 Som regel så sitter gamle eksosdeler som f***, så jeg vill ha netta fram vinkelslipern, og kutta ei stripe på langs over skjøten. Bare pass på å ikke skjær hull i den delen du skal beholde (det innerste røret). Nå blir det mye lettere å dra delene fra hverandre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2005 Håper jeg for den av "Manuelt".... har ikke vinkelsliper.... . Kan hende jeg må skaffe en.. . Det er eltid noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...