Ledninger i dør Passat-99

Anbefalte innlegg

Ble pluttselig stille i høytaleren i bakre dør på høyre side. Fikk beskjed om å skifte ledningsnett i døra til kr 2 000,-...nei gjorde ikke det. Tok av gummibelgen mellom døren og stolpen og så at ledningene var gnagd av. Det er en plugg fra døra mot stolpen, men vet noen hvordan man får ut kabelskoene i pluggen fra døra???? Tenkte å kjøpe nye kabelsko og ta en ny ledningsbit fram til bruddet (bare ca 10 -15 cm) og lodde sammen. Vet verkesteder har et verktøy til dette men har ikke fått tak i det. Med krympestrømpe skulle vel det bli bra. Trodde det gikk an å åpne døra uten og ødelegge bilen men er visst ikke meningen det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problem på min passat. og jeg gjorde det selv med kabelsko og krympestrømpe og det ble bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det med "kabelskoene" visst du tok de ut hvordan gjorde du det??? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det med "kabelskoene" visst du tok de ut hvordan gjorde du det??? :)

 

 

jeg tok ikke ut noe jeg bare avmantlet de ledningene som ligger der og satt på kabelsko. og en krympestrømpe over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.