#1 Skrevet September 22, 2005 Jeg vurderer å kjøpe disse felgene i 20" til min audi a4.... men er det noen som er flinke i photoshop som kan mekke slik at jeg får disse momo hjulene i 20" på audi´n og litt senking?? ps:det er 19"felger som er på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2005 Hei.. Noe slikt vill det se ut.. MVH Ronny D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2005 Hei.. Noe slikt vill det se ut.. MVH Ronny D Takk takk;) noen flere som har lyst til å prøve? hehe gjerne med soting og senking;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2005 Sikkert lettere å fikse hvis du legger inn et bilde med litt mindre vinkel, og litt lavere. Mere samme vinkel som bildet av felgene. Er ingen mester på photoshop, så jeg skal ikke prøve meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2005 Sikkert lettere å fikse hvis du legger inn et bilde med litt mindre vinkel, og litt lavere. Mere samme vinkel som bildet av felgene. Er ingen mester på photoshop, så jeg skal ikke prøve meg. Skal ta nye bilder i morgen... for nå har bilen fått senk,chrome speil og tonede ruter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2005 stått på fælt i dag du? For det var vel på ordentelig du mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2005 stått på fælt i dag du? For det var vel på ordentelig du mente? Jepp da;) fikk den igjen fra soting i dag.... satte på senk og speil før jeg leverte den på soting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...