#1 Skrevet September 22, 2005 Som sagt i topicen. Noen som har et tips eller to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2005 Ofte er det mulig å komme til via grillen. Enten skru den ut eller let med tang gjennom rillene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2005 på Corradoen min kom jeg til med en laaang skrutrekker gjennom grillen når wiren min røyk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2005 Ok, skal prøve det. Takker for tipsene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2005 Jeg skal forbi melhus på lørdag, så om du ikke har fått opp panseret innen da så kan jeg stikke innom å se på saken. send pm eller sms 99598039 hvis behovet skulle være der. mvh ew 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2005 Jeg skal forbi melhus på lørdag, så om du ikke har fått opp panseret innen da så kan jeg stikke innom å se på saken. send pm eller sms 99598039 hvis behovet skulle være der. mvh ew Trengs ikke da jeg fikk opp panseret,men takk Eivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...