#1 Skrevet September 22, 2005 Fikk bytta frontrute på a6n i dag, fikk nesten sjokk, da jeg så en liten avlang glassruteåpning i underkant av ruta, på det sorte feltet. Der så du faktisk under dashbordet, fikk beskjed om at det vanligvis skulle stå chassinummer der. Til meg var det i alle fall ingen ting. Fikk lagt nå sort papp bak ruta, så det ikke skulle vises. En annen minus, var at stripa øverst i ruta, var svakere enn den originale. Ikke nå morro.... NB: Husk å bestille original rute, når du bestiller time. Anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2005 Fikk bytta frontrute på a6n i dag, fikk nesten sjokk, da jeg så en liten avlang glassruteåpning i underkant av ruta, på det sorte feltet. Der så du faktisk under dashbordet, fikk beskjed om at det vanligvis skulle stå chassinummer der. Til meg var det i alle fall ingen ting. Fikk lagt nå sort papp bak ruta, så det ikke skulle vises. En annen minus, var at stripa øverst i ruta, var svakere enn den originale. Ikke nå morro.... NB: Husk å bestille original rute, når du bestiller time. Anbefales. Ruta på bilen din heter 706-2168, "gamle" A6 frem til 02 elns har den ruta, mens de fra 02 til 04 har en nyere utgave med vindu til chassienr.Går utifra du har en "gammel" A6 da Den nye ruta til A6 har overtatt for den gamle uten vindu, så er kun en type nå. Normalt sett maler bilglassmontørene over dette feltet med sort primer for å skjule vinduet dersom du ikke har chassienr. De aller fleste ruter som selges i norge, orginalt eller uorginalt er produsert av sekurit eller pilkington, begge disse er hovedleverandører av orginalruter til alle bilprodusenter i verden. Så at den grå skyggen din er svakere enn orginalt er jo litt snoodig, mulig du har fått rute fra en mindre produsent som ikke har helt like spesifikasjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2005 Meget bra svar, man lærer så lenge man lever.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...