Sesong-avslutnings garasjetreff Vw/Audi-Classic-cars

Anbefalte innlegg

Søndag 02. oktober kl 14.00 blir det garasjetreff for classics i verkstedet der jeg holder til.

Dette blir en treff hvor vi satser på fokusere på det sosiale og få skravla litt :)

Vil bli muligheter for grilling, men dere må ta med det dere skal spise / drikke selv.

Saster også på å rigge opp prosjektor hvor vi f.eks kan se på bilder fra Arild (hvis han kan komme) og evt litt filmsnutter/bilfilm hvis noen har noe forslag.

For mer info - les http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=34372

 

Selv om dette er for classics så er også også andre medlemmer velkommen for en prat : ja :

 

Her er kart som hjelper dere å finne frem (ta en titt på vår adresse også.. http://www.dekkskift.no) :

kart.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke : gråter :

: gråter : kjiipt.. og jeg som holdt på i hele går med å montere prosjektor for "bildeshow". Vi får heller ta den en annen gang, kan jo tenkes vi kan ha flere "classic" meets her etterhvert. : ja :

 

Men til dere andre : Lurer på å "droppe" grilling på søndag (litt kaldt i været om dagen..) og heller kombinere å avslutte garasjetreffet med felles cruising til Mcd ? Hva synes dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kommer 2 stk Classic fra Værste ihvertfall.

Synd ikke Arild kunne komme....men det er kanskje andre med noen bilder/filmer/underholdning?

 

CU : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kommer 2 stk Classic fra Værste ihvertfall.

Synd ikke Arild kunne komme....men det er kanskje andre med noen bilder/filmer/underholdning?

 

CU : vinke :

 

Og en litt for ny Einser fra omgangskretsen kommer også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, men ikke med K70`n. Da den er skjært i biter. Rekker ikke å bli ferdig med den. :( :( For nok kjøre 2000mod passat isteden. :(

Er det mange som kommer da??? Håper jo på noen classic biler fordi om jeg ikke har med min egen denne gangen.

Håper det er noen som har noen filmer å ta med seg også.

MC Donald høres helt OK ut for meg ass. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, men ikke med K70`n. Da den er skjært i biter. Rekker ikke å bli ferdig med den. :( :( For nok kjøre 2000mod passat isteden. :(

Er det mange som kommer da??? Håper jo på noen classic biler fordi om jeg ikke har med min egen denne gangen.

Håper det er noen som har noen filmer å ta med seg også.

MC Donald høres helt OK ut for meg ass. : ja :

 

Jeg vet at Geir kommer fra Sarpsborg med Polo'n sin i allefall og du tenker bare på mat du Kjell Arne... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er kanskje andre med noen bilder/filmer/underholdning?

 

CU : vinke :

Prosjektoren står klar iallefall (mangler en overgang fra s-vhs til phono, men det fikser jeg i morgen ;) så hvis noen andre har lyst å ta med noe - så kom med det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at Geir kommer fra Sarpsborg med Polo'n sin i allefall og du tenker bare på mat du Kjell Arne... : haha :

hehe.. mat må man jo ha... ;)

Og en annen ting: Kan hende det blir litt lite stoler / sitteplasser (avhengig av hvor mange vi blir :D ) hvis vi skal vise film, så håper noen kunne ta med seg noen "campingstoler" eller noe slikt..

Men testa lyden i går iallefall, og det virka bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å ta en tur. Har aldri noe i mot å se på litt Classic VW & Audi :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status for i morgen: Fikk problemer med prosjektoren i dag... : bh :

Skulle koble på dvd-spilleren, men funka ¤%#% ikke... tror det er noe problemer med s-vhs kabelen jeg har lagt opp. Når jeg testa prosjektoren her om dagen brukte jeg nemmelig playstation oppå stilasjen med annen kabel (kort phono).

Klarer ikke å få tak i ny 10m s-vhs kabel/evt 10 m phono kabel før mandag, så blir ikke noe filmvisning dessverre... : gråter :

Men håper det går greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da drar vi på Værste for klargjøring av bilene......

Ser ut som det kan bli oppholdsvær også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var classic-meet over og vi avluttet med crusing til Mcd :D

Vil legge ut bilder i løpet av kvelden.

 

Vil takke for oppmøte, vi ble ca 15 biler for dere som ikke kunne komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo en kjempefin avslutning på sesongen.

Takk til Christer for fint arrangement og god kake : vinke :

 

Her er noen bilder:

IMG_3228.jpg

IMG_3230.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi måtte ta ett kjørebilde av Lusa så Nina Marie har noe å se på til vinteren...

 

 

 

 

.

IMG_3257.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.