#1 Skrevet September 23, 2005 Int. i tekniske fordeler og ulemper med VR6 (Golf). Motor, gear, understell og rust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2005 Går vel sikkert en del dåligere enn audien din da.... hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2005 Det var ikke det jeg lurte på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2005 Min erfaring: Kjempe motor og drivverk, rust er alt etter hva du gjør det til selv, dårlig vask/vedlikehold osv... men bakluka har rykte på seg å være et svakt punkt på de tidlige modellene, det gjelder alle Golf3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2005 hvis du skal kjøpe en vr6 er det også en fordel å sjekke registeret\glidere!! er disse slitt å begynner å lage lyder blir det fort dyrt å fikse..ellers er det vel vanlige ting på vw,vannpumpe å kjøling er jo viktig på vr6 for den går jo "litt" varmere en andre men kanon maskin!! anbefales.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2005 Vr6 motoren kan ha svakheter på: Toppakning (vannlekasje) Topplokks utgravninger (ifm ovennevnte) Register (kjede og strammere) Dette er iallefall mine erfaringer fra jeg hadde en slik 92 mod. Bilen har i dag gått 267000 og har byttet topp toppakning radiator calippere bak håndbrekkswire overhalt motor(pakninger,lagere,boring av motorblokk,nye stempler,ny vannpumpe, nytt register, ny clutch) Eieren etter meg har kostet på bilen ca 100000!!!!!!! gal mann. Noen ganger har man flaks! Pass på å bytte til rød type frostvæske hvis bilen ikke har det fra før. Den er litt snillere mot pakningen. Anbefaler deg å skifte den annethvert år uansett. En annen obligatorisk ting er åpent kon-filter. Råere motorlyd kan du leite lenge etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...