#1 Skrevet September 23, 2005 Har hørt forskjellige meninger om dette, noen mener man "bare" må overføre giroverføringene! Andre mener det må bygges om, pga mellomaksling og andre ting... Har ikke så peil på dette, og det virker som andre er usikre og... Noen som kan si noe om dette med sikkerhet... Har en 93 mod, 3b motor s2 coupe...? Takker for svar homies.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2005 Fikk i dette øyelokk tak i s2 kasse da, så da er jo saken løst.....!? Gulle god..... Men om noen kan svare på spørsmålet ovenfor, er det jo kjekt og vite..., kansje det allerede er besvart i tidliger tråder...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2005 Jeg prøvde ei 6 trinns S6-kasse på bilen min en gang. Funka nesten. Manglet noen centimeter, men det skulle ifølge jonus skulle tas inn ved å flytte motoren helt frem på motorfestene, og det lille som manglet da skulle slarken i kryssene i mellomakslingen ta seg av. Men jeg kjøpte heller ei original kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2005 Ja han sa noe om at det ble litt ombygging til meg og..... Men en som påsto at det passet her på forumet.... Samma det, nå blir det ny kasse, og bilen blir snart klar for Gata igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...