Bil: Minner...(Gamle bilder)

Anbefalte innlegg

Faktisk en bil jeg savner........92 mod. mazda 626 2,0i 16v Hadde den i 3 år, aldri noe trøbbel. Men det var jo ingen VAG da..........:D

epsn0010j.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bilen min:

 

1985 Scorpio 2,0 km stand 300k

Var totalt fersk på bil og klarte å kjøre dette oljesluker monstret tom for olje, måtte slepe den igang med fatterns Transporter, rådebank? nei, det har vi ikke hørt: rolleyes

 

Hadde en delebil til denne; Scorpio 2,9. Men, den fikk seg en omgang juling av en hjullaster(Kjedet meg):D , Ble solgt til bruttern for usle 5k. En gang Ford, aldri mer...

 

DSCN0191.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner sårt min 1985 BMW 745iA. Meget sprek bil med mye utstyr som desverre var plaget av mye problemer. Ble solgt får slikk og ikkeno etter at turbo, topp og alt som hører til tok kvelden. Den nye eieren fikset bilen men jeg mistenker at den er død nå ettersom at den ble avskiltet bare et par mnd etter at den ble godkjent :(

bmwen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er min gamle Coupe 20vQ ,savner selvfølgelig femmer lyden med rustfritt ferrita effektanlegg. Pleier å se på en filmsnutt jeg har av den og drømme meg bort. En kamerat kjøpte bilen av meg og har den fortsatt ,men har hellakkert den i en mørkere sølvfarge.

 

Pleier å beundre de utrolig deilige linjene på bilen som jeg synes jeg greide og fange opp i dette bildet.

 

BACK4small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

Dette er min gamle Coupe 20vQ ,savner selvfølgelig femmer lyden med rustfritt ferrita effektanlegg. Pleier å se på en filmsnutt jeg har av den og drømme meg bort. En kamerat kjøpte bilen av meg og har den fortsatt ,men har hellakkert den i en mørkere sølvfarge.

 

Pleier å beundre de utrolig deilige linjene på bilen som jeg synes jeg greide og fange opp i dette bildet.

 

BACK4small.jpg

 

:tilber:

Var ei stund eg lurte på å kjøpe den faktisk ;)

Heilt utrulig fin bil det der altså! : ja :

Kva slags bakfangar er det forresten? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Har dette stått i en rød Golf GTI? 1985 modell?

Kjenner ikke historien. Kjøpte den slik. Mulig bilen har vært mørkblå før. Husker ikke dette nå, men tror jeg fant ut at den er lakkert sort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser alle bildene av deres gamle biler begynner jeg å savne bilder av mine. De første 4 tror jeg ikke jeg har et bilde av og de neste kan det hende eksen har noen av. Kanskje derfor jeg tar bilder av ALT på mine nåværende:D (det kan selvfølgelig komme av at det er litt enklere med digitalkamera også da;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet frem bilder av noen av bilene jeg har hatt. Selv om jeg har hatt mange biler har alle sammen blitt solgt i bedre tilstand enn da jeg kjøpte.. :D

 

En ombygd 100/200, stort sett av alle årsmodeller. Så bra ut på avstand, men var ikke noe særlig på nært hold, og alt elektrisk og greier var bare et helvete. Motor og drivverk var bra, men det var stort sett det eneste..

200.jpg

 

89-modell 80 2.0E quattro. God bil, brukte lite og var ganske sprek.

80q.jpg

 

86-modell 100 CS quattro. God bil det også, men den eneste jeg har blitt stående langs veien med når bensinpumpa røk.. :D

100q.jpg

 

90-modell V8 3.6. Kjempegod å kjøre, bra å se på, men var dessverre plaget av girkasseproblemer (automat).

v8.jpg

 

94-modell S4 4.2. Beste bilen jeg har hatt, men høyt bensinforbruk samt avdrag på lån gjorde at jeg solgte den, ble for dyr å ha etter min mening..

s4.jpg

 

90-modell 200TQ 20v. God bil, gikk som en kule og var driftssikker, ikke spesielt tørst heller. Problemet her var forsikring. Premien var så sinnsyk at den i praksis ble like dyr å eie som S4'en.

200tq20v.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste jeg savner på Golfen er litt komfort og effekt i forhold til denne:

annonse4.jpg

annonse6.jpgannonse5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... la først merke til en ting med puggen din nå. Syns det er rart det ikke var lakkerte speil!? Men bilen er dritfin, men det er jo ikke noen vag da! du får se lyst på det! Nå kan du bygge lego hver dag isteden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Gamle..

Treffpunkt A4`n

lykte_t_salgs.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sture Nerhus

:tilber:

Var ei stund eg lurte på å kjøpe den faktisk ;)

Heilt utrulig fin bil det der altså! : ja :

Kva slags bakfangar er det forresten? : klø :

 

Det er nok en Rieger EVO 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg savner min gamle S4 litt : gråter :

s4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker da jeg rånet rundt i denne... Da var mens jeg var ung og Rudi var liten... :P

 

77 Audi 100 5E...

audienmin.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Husker da jeg rånet rundt i denne... Da var mens jeg var ung og Rudi var liten... :P

 

77 Audi 100 5E...

 

Du har bare 7 års forsprang da.... og idag er jeg vel fortsatt liten i forhold til deg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Du har bare 7 års forsprang da.... og idag er jeg vel fortsatt liten i forhold til deg :P

 

Hahaha... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ble det brukt mye tid på gitt, demobil for Rockford Fosgate og stereo til 100 lapper i 1998... Er det rart folk drikker... : rolleyes

 

Den er i allefall lakkert i Audi RS- Blå.

pug8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Bakfra... R.I.P

 

hvorfor ble bilen vraket? bare stereoen som var inntakt til slutt el? det står i autosys at bilen er avreg. og ikke kontrollert.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... Kan ikke si jeg savner min forrige bil.... Bare pes med den... Ikke det at den nye har vært noe bedre, men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.