#51 Skrevet Oktober 6, 2004 bilde kom ikke med gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 6, 2004 Jeg har ikke bilde av min første bil (det vil si første VAG), men her er et av den jeg savner mest. Den solgte jeg til Svolvær, men den har visst kommet til Sogn og Fjordane nå. Det er en 1992 80 Quattro som er komplett ombygd til 1996 S2 sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 6, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Jeg har ikke bilde av min første bil (det vil si første VAG), men her er et av den jeg savner mest. Den solgte jeg til Svolvær, men den har visst kommet til Sogn og Fjordane nå. Det er en 1992 80 Quattro som er komplett ombygd til 1996 S2 sedan Den husker jeg jeg var skikkelig sugen på en gang, pen bil: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 6, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Jeg har ikke bilde av min første bil (det vil si første VAG), men her er et av den jeg savner mest. Den solgte jeg til Svolvær, men den har visst kommet til Sogn og Fjordane nå. Det er en 1992 80 Quattro som er komplett ombygd til 1996 S2 sedan Ai ai! Hjembyen min =) Kjempefin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 7, 2004 er heldigvis så ung at jeg ikke har fått anledning til å kvitte me meg min første kjøpte bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 15, 2004 Må bare legge ut bilder av bilen jeg var nok til å selge... Fytte katta går det an å være så forbanna... : dum : Helt lik bil og samme farge, 84 Audi 80 Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 18, 2004 Detta var en fin bil i noen år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 18, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen Den husker jeg jeg var skikkelig sugen på en gang, pen bil: ja : Jeg også. Sende noen mailer, men da var den solgt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Jeg har ikke bilde av min første bil (det vil si første VAG), men her er et av den jeg savner mest. Den solgte jeg til Svolvær, men den har visst kommet til Sogn og Fjordane nå. Det er en 1992 80 Quattro som er komplett ombygd til 1996 S2 sedan Den der har eg sikla på altså... Men eigar sa ingenting om at den var ombygd når eg snakka med han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Den der har eg sikla på altså... Men eigar sa ingenting om at den var ombygd når eg snakka med han... Den er ombygd ja, men det er utrolig bra gjort. Jeg kjenner han som har gjort det, og han er VELDIG nøye. Når han lakkerte den, ribbet han alt, motor, drivverk, hjuloppheng, interiør, matter, alt. Man skal vite hva man skal se etter for å se at den er ombygd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen er heldigvis så ung at jeg ikke har fått anledning til å kvitte me meg min første kjøpte bil DITTO!!! Fåreløpig jaffal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 20, 2004 Denne,Passat ombygd til G60-R,trim fra G-tech,Rotrex,Superchip etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 20, 2004 Her er min første sliter! 1986 VW Golf 1.8 CL Teknisk sett så var den et vidunder, var ikke en eneste feil på den. Rakk nesten å passere 300.000 km med den, men den ble stjelt en høstnatt i 2001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 20, 2004 Bildene er tatt fra skolegården på Nordhordland FHS, jeg og vennene der hadde mye glede av bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 21, 2004 savne biln minnj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø savne biln minnj Hvorfor solgte du en så fin bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Olerud Hvorfor solgte du en så fin bil?? først å fremst på grunn av for lite penger!!! men fy faen hvor dumt gjordt av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø først å fremst på grunn av for lite penger!!! men fy faen hvor dumt gjordt av meg Noen angrer, noen angrer ikke.. Min forrige bil som ble solgt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 21, 2004 Savner egentlig de fleste av bilene jeg har hatt, men angrer som bare fy på at jeg solgte denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 21, 2004 Selv om det var en Opel så er denne også dypt savnet. (avgikk desverre med døden 11 mnd. gammel.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 21, 2004 gamlebilen min som blei solgt i fjor etter å ha hatt den i tre år og lagt ut alt for masse penger på. 90 mod 16v edition one med lystgass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 22, 2004 Ja det var dette med gamle bilen ja. Savner den ja!! men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 22, 2004 er ikke den eneste idioten såmm har solgt fet bil ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 22, 2004 Et bilde til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 22, 2004 Bilder fra Eikås motorsenter det der, Thomas? Stilige bilder av en veldig fin bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...