#1 Skrevet September 23, 2005 Fikk besøk av "Vossakorven" i dag(Espen:) ) Tenkte jeg kunne ta ut gliset å ta noen bilder for siste gang i år.Vart ikke så bra men pytt pytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2005 ................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2005 Så dette var det siste vi ser til TTen før planene settes i gang. Fine bilder og good luck. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2005 Så dette var det siste vi ser til TTen før planene settes i gang. Fine bilder og good luck. Jepp.....Nå begynner shopingen av delene som skal brukes.. Nå er det fult kjør til lommeboka sier stopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2005 Jepp.....Nå begynner shopingen av delene som skal brukes..Nå er det fult kjør til lommeboka sier stopp Hva er planene Kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2005 Hva er planene Kenneth? Det får du se til sommeren hihi..kan ikke røpe vinterplanene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2005 Det får du se til sommeren hihi..kan ikke røpe vinterplanene Ja hva kan det være tro???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2005 Var denne på streetmeetet på Haukåsen (Sogndal) i sommer en gang..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2005 D var den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2005 Ah, da så jeg den der. Svært pen og gjennomført bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2005 Ah, da så jeg den der. Svært pen og gjennomført bil.. Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2005 Det får du se til sommeren hihi..kan ikke røpe vinterplanene Jeg veit alt, jeg veit alt : smil : he he.. Hvor mye får jeg for ikke å si noe Kenneth?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 6, 2005 Jeg veit alt, jeg veit alt : smil : he he.. Hvor mye får jeg for ikke å si noe Kenneth?? Gutten med gullbuksene skal holde kjeft han :) HEHE Men han vet nok ikke alt ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2005 To tøffe biler det her..Men det er vel "two thumbs up" til Casper Lian her da..Han har vel bygd opp begge disse bilene fra bunn av..Utenom lakken på TT`n da..Men morsomt at de blir stæsja litt mer med da..Var ikke noe negativt ment til eierne her da altså, hvis noen trodde det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 7, 2005 To tøffe biler det her..Men det er vel "two thumbs up" til Casper Lian her da..Han har vel bygd opp begge disse bilene fra bunn av..Utenom lakken på TT`n da..Men morsomt at de blir stæsja litt mer med da..Var ikke noe negativt ment til eierne her da altså, hvis noen trodde det.. Er vel litt mer en bare lakken på TTn , men greitt nok det..Det blir vertfall "litt"til i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 7, 2005 Gutten med gullbuksene skal holde kjeft han :) HEHEMen han vet nok ikke alt ??? Å jo da jeg veit alt gutten min Er ikke så lenge siden du fortalte meg det Men vi får se da vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 7, 2005 Venter i spenning.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...