karbon - få laga eller trekke deler

Anbefalte innlegg

Har eit par deler eg enten skulle fått trekkt med karbon, eller fått støypt nye i karbon..

Så det eg lurer på er...

Ka firma må eg henvende meg til for å få dette gjort?? Pris/kvalitet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en i Sarpsborg som driver med karbon og glassfiber.

Kan sende deg nr på PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de heter Compositech eller noe den retningen, de holder i hvertfall til vegg i vegg med oppretteravdelingen til Norskbildelsenter i Lier. Dyrt, men topp kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noe som heter KAS design...? Hørte snakk i at han hadde en finger med i spillet på TS sitt rosa helikopter...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noe som heter KAS design...? Hørte snakk i at han hadde en finger med i spillet på TS sitt rosa helikopter...:)

Har "hørt" han gjorde elendig jobb og måtte løpe litt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panser så for så vidt bra ut...Men B og C stolpen samt taket så ut som det var laminert utpå eksisterende metall....hmmmm...Trodde take skulle lages i carbon for å få ned tyngdepunktet på bilen...men men nok off topic....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All Smiles i England lager en del bra, K-tech/SLS i Tyskland har vel og en del gromdeler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Compositech kunne ikkje hjelpe meg,

Noken som har telefonnr til dei andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte carbon og en tokomponent..substans, og prøvde selv!

Jævlig med arbeid, og dyrt dette også, men utrolig kjekt når man får det til! ;)

Har til nå laget dørpaneler forran og bak, samt de i bagasjerommet på einsern!

Har også laget enkle deksler i dashbordet. Dette har vel kostet meg tilsammen rundt et par tusen kroner

Men vil nok ikke begynne på et panser eller bakluke nei... kjøper da heller fra feks. k-tech.

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte carbon og en tokomponent..substans, og prøvde selv!

Jævlig med arbeid, og dyrt dette også, men utrolig kjekt når man får det til! ;)

Har til nå laget dørpaneler forran og bak, samt de i bagasjerommet på einsern!

Har også laget enkle deksler i dashbordet. Dette har vel kostet meg tilsammen rundt et par tusen kroner

Men vil nok ikke begynne på et panser eller bakluke nei... kjøper da heller fra feks. k-tech.

Frode

hvor får man kjøpt slik carbon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Compositech kunne ikkje hjelpe meg,

Noken som har telefonnr til dei andre?

Ville de ikke eller kunne de ikke ? Jeg har da vært der selv og snakket med de om å få produsert div deler, produksjon var ikke noe problem, men jeg synes det ble for dyrt. Underlig at de ikke kunne hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville de ikke eller kunne de ikke ? Jeg har da vært der selv og snakket med de om å få produsert div deler, produksjon var ikke noe problem, men jeg synes det ble for dyrt. Underlig at de ikke kunne hjelpe deg.

Tok ikkje så små ordrer sa dei... bare store kvantum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.