Demontere panel i bakdør på A6 avant

Anbefalte innlegg

Har nettopp anskaffet meg en Audi A6 Avant 2.5tdi 2003. Har oppdaget noen sinnsykt irriterende skranglelyder som kommer fra panelet på innsiden av bakdøra. Det virker som panelet sitter litt løst, men jeg får det ikke av. Noen som kan tipse om hvordan det er festet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru opp skruene foran og bak på døra, sitter langt oppe. Da de er av, drar du hele panelet rett opp.

Nesten så enkelt, at du nesten sjemmes, når du ser vor enkelt det er. Holdt på i flere timer, å leta etter flere skruer, vi i alle fall. Men det er bare to. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg ut å lete etter skruer. Har en mistanke om at du kanskje snakker om en sidedør siden du sier skrue framme og bak på døra. Jeg var ikke helt presis i spørsmålet mitt; jeg mener altså bakluka...Skal ut å lete etter skruer på den også.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg med, her må du ta opp skruen som sitter der varseltrekanten sitter, og en skru der handtaket til luka, innvendig, er en skrue rett bak selve handtaket. Så må du bruke muskelkraft, sitter i noen kraftige klips. Jeg begynte ved en side, å jobba meg innover. Høres ut som du ødelegger bortimot alt. Gikk bra til meg, tar av helt til nederst i bakruta. Lykke til. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Takker for raskt svar...Får prøve i morgen formiddag, har et stevnemøte med noen flasker i kveld... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle ha tatt stevnemøtet med på oppdraget, tenker sikkert ikke så mye på de stygge lydene da!!

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.