#1 Skrevet September 24, 2005 Legger ut noen bilder av bilen min og en kamerat sin etter vi brukte noen timer i selskap med Meguairs. Golfen er til salgs forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2005 Også A4'en da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2005 Det ser jo rimelig strøkent ut. Nettopp ferdig med høstgnukkinga på 3 biler selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2005 ååh, deilig bakende på den Golf'en, digger Hella Colour lyktene når det er den blåfargen... hva er prisen for skjønnheten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2005 Ganske dyr. Men er veldig godt tatt vare på. Går noe sinnsykt og bruker ikke noe. http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1127578092361?finnkode=6134369&sid=3asIdC-Lv040555&pos=147&tot=152&page=6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2005 Meguiars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2005 Fått på S4 grill på A4`n og ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2005 Fått på S4 grill på A4`n og ser jeg. Satte jeg på samme dag som jeg fikk bilen, henta den før bilen faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2005 Satte jeg på samme dag som jeg fikk bilen, henta den før bilen faktisk. Ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2005 Det var et voldsomt rally-preg på den A4'en. Jeg regner med at det er en kombinasjon av hvite felger, ekstra høy bakkeklaring, og "doble runde" lykter som gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2005 Fin golf, ser den er fra stord, som mangen andre biler med TL skilt eg finner på internett, men aldri sett på skiklig. Spesielt fin farge på golfen, sånn eg sku hatt. Audien var og fin, men litt høg, og sku vert noken større felgar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2005 Fin golf, ser den er fra stord, som mangen andre biler med TL skilt eg finner på internett, men aldri sett på skiklig.Spesielt fin farge på golfen, sånn eg sku hatt. Audien var og fin, men litt høg, og sku vert noken større felgar Var en mekaniker der som hadde den først. Litt høy, neida kjempehøy. Kommer ned. Større felger veier for mye, eneste grunn til å kjøpe større er for å få plass til større bremser. Golfen ble solgt i går forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2005 Golfen ble solgt i går forresten. Til hvem? Var en skikkelig nice bil med akkurat "passe" mods.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 2, 2005 Har forresten en sånn projektzwo bakende liggende om noen er interessert.. Sånn som man setter under fangeren bak som på bildet her.. Samme farge til å med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2005 Til hvem? Var en skikkelig nice bil med akkurat "passe" mods.. En fra Sogn. Yepp, var gjort akkurat passe med den. Men blir S3 snart nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2005 På den golfen. Hvilke sideskjørt er det på den? Finnes de til bora? evnt, kan en bruke golfskjørt på en bora? Kan jo ikke være så stor forskjell på bora og golf når det gjelder sidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 4, 2005 På den golfen. Hvilke sideskjørt er det på den? Finnes de til bora? evnt, kan en bruke golfskjørt på en bora? Kan jo ikke være så stor forskjell på bora og golf når det gjelder sidene? Det er projektzwo sideskjørt som sitter på den.. Vet ikke om det er samme jeg.. Mener jeg har hørt at golf og bora er like der.....?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 4, 2005 Tror de skal gå omhverandre ja. JE-design sine liker jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 5, 2005 Er litt usikker på hvilke som passer godt på bilen min. Men tenkte de som er på den golfen vil passe godt inn. Jeg har da front og bak leppe fra Jette GLi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...