Anbefalte innlegg

Min Audi 90q 88 modell starter fint når den er kaldt. Men hvis jeg kjører, stopper og skal starte den ganske umiddelbart er den veldig vanskelig å starte. må kjøre bensinpumpa mellom 5 og 10 ganger før man kan vir om tenningen helt. Noen som vet hvorfor. Skjer kun hvis bilen står i max 15 min... Står den lengere enn det er det ikke noe problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å ha sjekket litt mer på symtomene, viser det seg at dette gjelder når bilen har vært kjørt.. trenger ikke å være langt. Så tempen på motoren er nok lite utslagsgivende... Noen som har noen nye tips da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å ha sjekket litt mer på symtomene, viser det seg at dette gjelder når bilen har vært kjørt.. trenger ikke å være langt. Så tempen på motoren er nok lite utslagsgivende... Noen som har noen nye tips da

 

Jeg har lagt inn svar i tråden som Knut A. har linket til, jeg har hatt det samme problemet med urquattroen, at den ikke vil starte etter korte turer. Etter lengre turer, varm motor, er det ikke noe problem og heller ikke på kald motor. Men lunken motor er/var ikke noe særlig....Dette problemet forsvant da jeg fikk byttet denne lille slangebiten som jeg skriver i den andre tråden :)

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.