#1 Skrevet September 25, 2005 Er det noe firma som holder på med valsing av hjulbuer her i fylket / nærområdet og hva koster det??? Får ikke plass til felgene uten det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2005 Du får lånt valse sett på AST performance( bergen bilsportsenter) til en billig penge. det er veldig enkelt å gjøre det selv. bare husk å sett inn hjulbuene med grunning og godt med tecktyl etter du har gjort jobben. Buene har en tendens til å sprekke opp lakken, når de blir rullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2005 Men er det ikke lurt å bruke varme på det da? Det jeg mener er at metall strekker seg jo bedre når det er varmt....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2005 TH Autoworks i Os driver med dette! 56 57 46 00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2005 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2009 Vet dette er en gammel tråd. Men driver fremdeles disse TH Autoworks i Os på med slik? Eller noen som har andre tips? Skulle gjerne hatt en valse runde på min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2009 Du får nok gjort det hos bergen chiptuningcenter for en vetig pris, jeg skal ikke si det sikkert, men mener de har valse, og hvis ikke så vet de hvertfall hvem som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2009 Takker for tips, skal ta kontakt med dem. Kom gjerne flere flere tips om noen har, kanskje noen har en vals til låns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2009 Sjekk pris først da, det koster vel bare 3000kr for en valse uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2009 Ja får ta noen ringerunder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2010 bump! kom du noen vei med dette? skal rette, pusse ned og lakke felgene mine, og få på ny gummi nå! må muligens bytte skjermer nå også, de gamle er rustne.. trenger valsing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 4, 2010 egentlig ikke. jeg dunka den innvendige kanten forsiktig med en liten klubbe. resten ordnet seg etter noen humper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2010 Hehe, jeg får prøve det samme! Har ikke noe å tape på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...