Noen som vet hvor abs-lyset i passat (35i) skal kobles til?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, om det er noen som har bildet av hvordan kabelen ser ut også så hadde jo det vært greit å sett.

 

Ser det ligger en "løs" kabel med en socket på ved "sikringsboksen", lurte på om det kanskje kan være denne som hører til abs lyset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det ligger en "løs" kabel med en socket på ved "sikringsboksen hvis du ser nøere etter så ligger det trolig en hel haug med kabeler som er løse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det, en stund siden jeg så men tror ikke det var andre som hadde en socket som denne, den er på størrelse med en rele-socket.....

 

Jeg kan ta et bilde så kan kanskje noen si hvor?....

 

EDIT: Her er noen bilder av lyset jeg skal ha kabel fra og den socketen jeg lurte på om hører til dette. (Mulig den hører til et rele for alt jeg vet...)

abslys.JPG

sikringsboks.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta bildet av kablene litt senere i dag så får du se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

131 står det på releet som sitter i den sokkelen som du har tom der.

 

 

dårlig bildet av ledningene men...

 

har du ikke abs orginalt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva står det på releet i releplass nr 5 på din?? står det et reele med 43 på, varsling for kjøleveske nivå funker ikke på min:( tror jeg mangler et reele

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som jeg har noe i relee plass 5 jeg heller, her er komplett bilde av sikringsboksen.

 

Bilen har abs orginalt jo, men var frakoblet da jeg kjøpte den (Går ut fra pga dårlige sensorer, så var tenkt å sette inn ny sensor og koble på igjen abs'en. Har du bilde av hvor disse ledningene er koblet inn nede ved sikringsboksen også ?

komplettsikringsboks.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor ledningen blir av nei

 

sånn ser min boks ut... litt mere rotete... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peiling på hva det 131 releet er til?

 

Og viss du har *veldig* god tid en dag så kanskje du kunne lete frem abs ledningene?....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som du mangler noe da... jeg har cruise kontroll det har vel ikke du, men rele 78 og 79 er til abs vet jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

 

Skal ta meg en tur ut å se hva jeg finner....:)

 

Vet du forresten om det er lett å montere cruise controll (om man kjøper komplett tempomat.....går ut fra det er det som er cruisecontroll på disse?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke, er jo noen bokser og ledningsnett du trenger... tror ikke det er lagt opp for det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.