Anbefalte innlegg

Jeg lurte litt på om hvordan det er å montere xenonlys i langlysene.?? Jeg har en allroad. Så lurer jeg på hvordan det er å få tak i et sånt kit, og pris da. Har hørt rykter om veldig store forskjeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat montert ett sett med Xenon i tåkelysene. Jeg tror mange av disse ettermonteringssettene som selges har meget dårlig kvalitet. Jeg tror mange som har montert disse settene kommer til og få problemer, i allefall de som har "slurvet" med oppkoblingen og plassering av balllasten. Etter en høst og vinter med masse regn og snø vil mange av disse lysene slukne. Jeg vurderer sterkt om og fjerne disse og sette i vanlige pærer, ha det orginalt med kun Xenon i hovedlysene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat montert ett sett med Xenon i tåkelysene. Jeg tror mange av disse ettermonteringssettene som selges har meget dårlig kvalitet. Jeg tror mange som har montert disse settene kommer til og få problemer, i allefall de som har "slurvet" med oppkoblingen og plassering av balllasten. Etter en høst og vinter med masse regn og snø vil mange av disse lysene slukne. Jeg vurderer sterkt om og fjerne disse og sette i vanlige pærer, ha det orginalt med kun Xenon i hovedlysene.

Hmmmm??? Hørtes ikke bra ut. Får vel forske litt mere rundt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.