#1 Skrevet September 25, 2005 Har tatt noen bilder fra treffet i helga. Vil bare føye til at dette var en bra treff med stor variasjon av biler/sykler. Var verdt å ta turen til Langesund Legger ut noen bilder nå så kommer filmen etterhvert bare jeg får somla meg til å redigere den litt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2005 Og et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2005 hmm. Lurer på om det ikke er corvetten til en kamerat av meg som står bak på det første bildet, den grønne. Men greier ikke å se om det er en cab eller hardtop. Er det den jeg tror så er den meget spesiell, stor motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2005 Ey, bilen min jo hehe Var ett bra treff som Kjell sa! Og det blir mest sannsynligvis Autoshow neste år, Men det kommer jeg tilbake til om ca. 1 år Har tatt noen bilder jeg å. Men de ble ikke så altfor bra, men legger ut de beste, så de kommer om ikke så lenge Venter spent på film fra deg KjelL! Veldig flott at du kunne komme! Og håper du kommer neste år også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2005 Noen bilder fra treffet, de fleste bildene ble vist ikke så veldig bra, men her er vell de beste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2005 fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2005 enda fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2005 og siste 3.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2005 Mye bra bilder her Sitter på et hotell på Fornebu nå, så filmen ligger på hylla fram til ukas slutt. Men gleder meg til å redigere den og få den lagt ut. Litt synd jeg ikke fikk med den ene dragstern dra igang utenfor hallen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...