Bilder & Film fra Autoshow 05

Anbefalte innlegg

Har tatt noen bilder fra treffet i helga. Vil bare føye til at dette var en bra treff med stor variasjon av biler/sykler. Var verdt å ta turen til Langesund :) Legger ut noen bilder nå så kommer filmen etterhvert bare jeg får somla meg til å redigere den litt......

Viper.JPG

a4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. Lurer på om det ikke er corvetten til en kamerat av meg som står bak på det første bildet, den grønne. Men greier ikke å se om det er en cab eller hardtop. Er det den jeg tror så er den meget spesiell, stor motor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ey, bilen min jo ;) hehe

 

Var ett bra treff som Kjell sa!

Og det blir mest sannsynligvis Autoshow neste år, Men det kommer jeg tilbake til om ca. 1 år ;)

Har tatt noen bilder jeg å. Men de ble ikke så altfor bra, men legger ut de beste, så de kommer om ikke så lenge ;)

 

Venter spent på film fra deg KjelL! Veldig flott at du kunne komme! Og håper du kommer neste år også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder fra treffet, de fleste bildene ble vist ikke så veldig bra, men her er vell de beste..

IMG_6062.jpg

IMG_6069.jpg

IMG_6070.jpg

IMG_6071.jpg

IMG_6072.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra bilder her :D Sitter på et hotell på Fornebu nå, så filmen ligger på hylla fram til ukas slutt. Men gleder meg til å redigere den og få den lagt ut. Litt synd jeg ikke fikk med den ene dragstern dra igang utenfor hallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.