Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål ang eksos og girkasse som jeg har tenkt å bytte hvis ikke jeg får solgt bilen, som fortsatt er til salgs ;)

Er det noen her som har erfaring med å sveise effektanlegg til en 20V Quattro her selv ? Har fått noen priser forskjellige steder, men det er svindyrt å få det gjort på autoriserte steder. Går det for eksempel ann å få kjøpt noe ferdige greier som er lett å bytte?

Og angående girkasse, så lurer jeg på om det er vanskelig å bytte selv, hvis man har litt teknisk innsikt.. Hehe.. Har ikke akkurat skrudd så mye bil før, men har jo noen kamerater som jeg vil mene er rimelig drevne på mekking av bil. Spørs jo om de gidder å hjelpe meg :)

Takker og bukker for alle svar.

Mvh, Kristoffer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang effektanlegg vil jeg tro det er masse å få kjøpt. Sjekk for eksempel med norsk bildeleseneter på liertoppen eller powerzone, vwcarconsult m.fl.

Girkasse burde du kunne greie å bytte selv, om den skal byttes komplett, men det vil være en fordel med en løftebukk og noen kyndige kompiser. Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.