Anbefalte innlegg

noe er galt med dørlåsen min.. når jeg stikker inn nøkkel og vrir om kan jeg vri den rundt og rundt.. det er ikke noe som går i inngrep. hva kan ha skjedd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På baksiden av låssylinderen sitter en liten tapp som er i kontakt med låsekassa i døra. Denne har høyst sannsynlig knekt. I bakkant av døra di (i døråpningen) sitter en svart liten gummipropp. Vipp ut denne. Ett stykke inni der skal det være en såkalt splines skrue. Skru denne mot klokka samtidig som du holder døråpneren på utsida i åpen stilling. Den lille delen med låssylinderen skal etterhvert kunne trekkes ut komplett. Det skal ikke være nødvebdig å skru skruen helt ut. Da ser du antakelig hva som er galt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar, då får vi ordne dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

. I bakkant av døra di (i døråpningen) sitter en svart liten gummipropp. Vipp ut denne. Ett stykke inni der skal det være en såkalt splines skrue. Skru denne mot klokka samtidig som du holder døråpneren på utsida i åpen stilling. Den lille delen med låssylinderen skal etterhvert kunne trekkes ut komplett. Det skal ikke være nødvebdig å skru skruen helt ut. .

 

 

Kan dette være en mulighet for å få ut låssylinderen på audien og, tenker da på det stykket som nøkkelen settes i som kan bygges om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette være en mulighet for å få ut låssylinderen på audien og, tenker da på det stykket som nøkkelen settes i som kan bygges om?

 

Desverre. Golf og passat. Audien har annerledes innfesting for låssylinder og håndtak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.