Bergen: Bergen: Mekking på min Boble 1303s!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om det var noen her som er god på boble veteran?!

Jeg har et par ting som må fikses på den. følgende: "Nedre bærekuler framme,begge sider har stor slakk. Liten lekkasje på grenrør. Vaier dårlig festet og kommer da lite varme og friskluft. Turtall måleren virker ikke og bensinmåleren viser litt feil.

 

Noen som hadde giddet og fikset dette for meg? jeg kan skaffe delene, vist du fikser bilen... selvfølgelig får du betalt!!! Noen som er interresert?

 

håper på raskt og positivt svar!!!

 

Hilsen Dag-Sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen på forumet og som ny medlem kanskje!!

 

Jeg er ikke en boble mann, men er da sikkert noen som kan mekke dette for deg.. Hørtes jo egentlig ut som en grei sak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, velkommen hit fra meg og da ;)

 

Har du henvist deg for den lokale Luftkjølte vw klubben her i bergen?? det er relativ mange medlemmer der også som kan hjelpe med luftkjølte biler... har selv hatt boble før en 69 modell, er bare rått å kjøre dem uansett stand :D

 

ellers så er ikke jeg så bilkyndig, men turtelleren er sikkert koplet opp for seg selv og da er det bare å feilsøke de ledningene som stikker fra den og bakover til coilen (en i hvertfall) og den andre går nok til en pluss på sikringsboksen eller annen plusspunkt som er konstant.

 

Når det gjelder tankmåleren så bør denne være lett å feilsøke da alt ligger fremme bak dashbordet til tanken!!! sannsynlig gåen måler inni tanken!!

 

bare noen tanker jeg lufter slik at du kommer deg et par steg videre :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være!!

 

Tøft med bobler az!! Disse bilene er bare geniale!! Kan ikke mye om bobler med det er sikkert noen som kan hjelpe deg her. Jeg vet at GOATCHEEZ her inne har også kjøpts seg boble.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Lurte på om det var noen her som er god på boble veteran?!

Jeg har et par ting som må fikses på den. følgende: "Nedre bærekuler framme,begge sider har stor slakk. Liten lekkasje på grenrør. Vaier dårlig festet og kommer da lite varme og friskluft. Turtall måleren virker ikke og bensinmåleren viser litt feil.

 

Noen som hadde giddet og fikset dette for meg? jeg kan skaffe delene, vist du fikser bilen... selvfølgelig får du betalt!!! Noen som er interresert?

 

håper på raskt og positivt svar!!!

 

Hilsen Dag-Sindre

 

 

hallaoo stige.. hva er oddsen for at to stkker som har gått på skole /i klasse med hverandre i x antall år kjøper seg make stylet og make farget boble utenå snakke med hverendre på en evighet...! :nana: hehe.. åssn motor er det i din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, velkommen hit fra meg og da ;)

 

Har du henvist deg for den lokale Luftkjølte vw klubben her i bergen?? det er relativ mange medlemmer der også som kan hjelpe med luftkjølte biler... har selv hatt boble før en 69 modell, er bare rått å kjøre dem uansett stand :D

 

ellers så er ikke jeg så bilkyndig, men turtelleren er sikkert koplet opp for seg selv og da er det bare å feilsøke de ledningene som stikker fra den og bakover til coilen (en i hvertfall) og den andre går nok til en pluss på sikringsboksen eller annen plusspunkt som er konstant.

 

Når det gjelder tankmåleren så bør denne være lett å feilsøke da alt ligger fremme bak dashbordet til tanken!!! sannsynlig gåen måler inni tanken!!

 

bare noen tanker jeg lufter slik at du kommer deg et par steg videre :D

 

 

har luftavkjølte vw sin egen internett side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallaoo stige.. hva er oddsen for at to stkker som har gått på skole /i klasse med hverandre i x antall år kjøper seg make stylet og make farget boble utenå snakke med hverendre på en evighet...! :nana: hehe.. åssn motor er det i din?

 

 

HEHEHE!!! Hallao Gaute!!!

 

Lenge siden sist.... rart det der... vi er vel likere enn hva vi tror...

 

jaja... nei, motoren er en håndlaget motor fra en fyr på østlandet. dobble weber forgassere og litt snaks... fikk et tilbud fra et firma om å få sponset en ny motor på 200hk. men da måtte jeg stå for bremsene... de koster 20 000,-.

Nå har jeg en borret opp motor fra en 1500 til en ca. 1,9l... Det VAR 148hk, men den var i grenselandet til eu-godkjenningen da... så den ble senket til 110hk, siden bremsene ikke var helt oppgradert til det....

 

men jeg har lyst å skifte bremser senere!!!!

 

JA? liker du boblen din? rå? jeg diggr den... faen så rått og kjøre den... senket breddet, sportunderstell, shortshift 4 trinnsgirkasse, cobra seter, anlegg til 20 000,- nytt desjbord med mye knas...

 

Kan legge den bredd i de fleste svinger.... uten problem... hehehehehehe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.