#1 Skrevet September 26, 2005 Heisann, spenningstapet fr dynamoen til batteriet er ca. 1 volt, noe som er litt i det meste laget syns jeg, er det noen som vet hvor jeg får tak i ny/rimlig slik kabel? Mvh Fredrik Helberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2005 Kan kjøpes i alle butikker som selger bilrekvisita stort sett. Avhengig av hvilket verktøy du har så kan det være et problem med å få presset på kabelsko... Kanskje de hjelper deg i butikken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2005 Kan kjøpes i alle butikker som selger bilrekvisita stort sett. Avhengig av hvilket verktøy du har så kan det være et problem med å få presset på kabelsko... Kanskje de hjelper deg i butikken? okai, takk for det..må nok prøve og få butikken til og fikse dette ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2005 Viss du må presse på kabelsko kan jeg ta med denne å gjøre det på jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2005 Viss du må presse på kabelsko kan jeg ta med denne å gjøre det på jobben... jupp, hadde vært flott det hvor jobbr du hen da? kan jo først høre på en bilrekvisita butikk, gjør de det der, så slipper du og stresse med det .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2005 jupp, hadde vært flott det hvor jobbr du hen da?kan jo først høre på en bilrekvisita butikk, gjør de det der, så slipper du og stresse med det .. Jobber på Hydro Herøya som elektriker lærling.. så bare å si ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2005 Hør på mekonomen du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...