#1 Skrevet September 26, 2005 Trenger no styling til min nye s4 sedan. 92 modell. Noen som har noen tips om hva som er fint (ser jo dette selv også ) men kjekkt med andres synspunkter. er bilen en audi s4 100 quattro? eller tar jeg fulstendig feil nå? litt usikker på akkurat dette Mvh SImen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2005 det er ikke mye styling til C4 chassiet gitt, mitt tips er å holde deg til senk og greie felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2005 ikke mye? eller ikke noe i det heletatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2005 joda, det gjør det, men det meste ser ikke ut i tåka (for å bruke det uttrykket) seidl har en rs4 fanger, som ikke passer denne type bil...finnes også andre typer, men gjør mer vondt enn godt.....hvorfor ødelegge noe som er bra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2005 joda, det gjør det, men det meste ser ikke ut i tåka (for å bruke det uttrykket) seidl har en rs4 fanger, som ikke passer denne type bil...finnes også andre typer, men gjør mer vondt enn godt.....hvorfor ødelegge noe som er bra?? Helt enig. Den stylinga som finnes til s4 er ikke noe å sette på. Bruk heller penga til skikkelig senk og bra hjul! -tåkelys i fanger -xenon-kit -bagesjelokkspoiler -lakkere helt ned så har du en klassisk, nydelig bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2005 Trenger no styling til min nye s4 sedan. 92 modell. Noen som har noen tips om hva som er fint (ser jo dette selv også ) men kjekkt med andres synspunkter. er bilen en audi s4 100 quattro? eller tar jeg fulstendig feil nå? litt usikker på akkurat dette Mvh SImen siden det er en S4. så vil jeg tro det heller skal være audi 80 quattro?.. siden 80 = a4 90 = a6 100 = a8 Correct me if i'm wrong! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2005 siden det er en S4. så vil jeg tro det heller skal være audi 80 quattro?.. siden 80 = a4 90 = a6 100 = a8 Correct me if i'm wrong! hehe det skal jeg gjøre.....du er helt på viddene for å bruke det uttrykket s2/rs2 = 80 S4 = 100 (92-94) S6 = A6 (95-97) S4 = A4 (99-->) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2005 hvor var da s4 mellom 94 og 99? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2005 hvor var da s4 mellom 94 og 99? Den fantes ikke Audi S4 mellom 92 og 94 er sportsutgaven av Audi 100 (C4) I 1995 skifta Audi 100 navn, til Audi A6. Sportsutgaven av denne ble da Audi S6, som den het frem til 97. Da fikk du den også som S6+ med litt mere snacks. S4'en så ikke dagens lys igjen før 1999, da som sportsutgaven av Audi A4 (B5) Ble du noe klokere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2005 Den fantes ikke Audi S4 mellom 92 og 94 er sportsutgaven av Audi 100 (C4) I 1995 skifta Audi 100 navn, til Audi A6. Sportsutgaven av denne ble da Audi S6, som den het frem til 97. Da fikk du den også som S6+ med litt mere snacks. S4'en så ikke dagens lys igjen før 1999, da som sportsutgaven av Audi A4 (B5) Ble du noe klokere? Ble endel klokere forandret audi 100 noe på utseende når den byttet navn til A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2005 Ble endel klokere forandret audi 100 noe på utseende når den byttet navn til A6? A6'en fikk blandt annet hvite blinklys foran, mens S4'en alltid hadde dette som standard. Litt andre fangere, og annen vinkel på panseret, samt linselykter. Speilene kom i samme farge som bilen, i tillegg til ett mindre speil på passasjersiden. Skiltplata på A6'en er i bilens farge, mens på 100'en er den sort. S4 og S6 har hel lysrampe. (Ryggelysene på S6'en står i vinkel) Tror dette er det meste iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2005 S4 B5 kom som pre facelift i 98. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2005 ...samt linselykter. Linselykter hadde man også på S4 og 100 TDI. I tillegg nye dørlister på A6 kontra 100/S4. Endel forskjeller når man summerer opp alt, dog ikke så lett synlige (for mannen i gata). Edit:Bruk også søkefunksjon: står vel mer her bl.a: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=34076&highlight=c4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2005 Audi S4 ->94 og S6 ->97 er det noen små forskjeller på. S6 hadde litt annen vinkel mellom panser og frontlykter enn det S4 hadde. S6 hadde lakerte sidelister, mens S4 hadde svarte plastlister. S6 hadde en litt annen lysrampe bak. S6 hadde kromringer rundt instrumentene i dashbordet som ikke S4 hadde. Men, S6 kom med en annen type ABS bremser og uten diffrensialsperren som S4 hadde, noe mange synes var et skritt i feil rettning når det gjelder gøyfaktor. Det finnes faktisk flere forskjeller mellom 92 S4 og 94 S4 også. Da kan nevnes at 92 har "UFO" bremser, mens 94 har de samme bremseskivene som S6. I 93 kom det også startsperre på S4, noe de første modellene ikke hadde. Så fra 92 S4 til 97 S6 har det vært en kontinuerlig utvikling og ikke noe stort generasjonsskifte. Dette er jo egentlig den samme C4 utgaven helt fra 92 -97, bare med navneendring under veis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 6, 2005 hva for no rart er ufo bremser ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 6, 2005 hva for no rart er ufo bremser ? hehe større bremser? jaggu treng du det sikkert en dag. for fy feite som vogna di dro i går jah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2005 Audi S4 ->94 og S6 ->97 er det noen små forskjeller på. S6 hadde kromringer rundt instrumentene i dashbordet som ikke S4 hadde. Men, S6 kom med en annen type ABS bremser og uten diffrensialsperren som S4 hadde, noe mange synes var et skritt i feil rettning når det gjelder gøyfaktor. Ikke helt sann den påstanden der. Min S6 hadde ikke chromringer i instrumentene Mulig dette kun gjelder 1995 utgaven da som jeg har... Jeg har også diffsperre og ABS med den urgamle versjonen av antispinn som finnes på S6`ene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 7, 2005 Min A6 C4 97 mod har lakkerte speil, et mindre høyrespeil og cromringer rundt instrumentene og lakkert skiltplate bak. Det er vel etter hva jeg vet de visuelle endiringene fra Audi 100 som er på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 7, 2005 Min A6 C4 97 mod har lakkerte speil, et mindre høyrespeil og cromringer rundt instrumentene og lakkert skiltplate bak. Det er vel etter hva jeg vet de visuelle endiringene fra Audi 100 som er på min... Det stemmer nok ikke helt. Min Audi 100 S4 94-modell hadde også lakkert speil og et mindre høyrespeil. Men det er mulig at det kun er S-modellene som hadde det før navneskiftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 20, 2005 Litt halvlenge siden denne posten var oppe, men dog. Eneste stedet jeg har funnet styling til C4 som faktisk ser helt greit ut er her: http://www.eyecandyracing.no/styling_tuning_audi_100c4.htm Ser jo ganske greit ut i og med at det passer litt med det gamledagse designet på disse bilene (anonyme horisontale linjer - som vi liker ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 20, 2005 hva for no rart er ufo bremser ? heheveldig o.t men..hva er ufo bremser ja..det skal jeg forklare deg..om du noen gang har sett en ufo og den farten den har,men alikevel så stopper den på en 50 øring,det er ufo bremser det gutten min 25" bremseskiver med bremseklosser som har et klemme trykk på 60 tonn vanskelig og få tak i da alle ufoer lander i usa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 12, 2008 hmm her sto det mye rart:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 12, 2008 hehe, tenkte akkurat det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...