#1 Skrevet September 26, 2005 Heisann.. Manifolden min er ganske rusten, mange små rusthull og en stor sprekk på 10-15 cm på hver side..har Supersprint effektanlegg fra kat og utover, lurer derfor på om jeg burde kjøpe Supersprint manifold (fant ikke supersprint grenrør til corrado G60) eller om jeg burde kjøpe noe annet? Hva er og anbfale? Har hørt Ferrita er bra, burde jeg kjøpe ferrita grenrør isteden? Alle tips mottas med takk.. Mvh Fredrik Helberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2005 Ferrita har nok ikke til Corrado, men supersprint har delenr 885901 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2005 Ferrita har nok ikke til Corrado, men supersprint har delenr 885901 Jupp, vet det..men dette er vel ikke grenrør, er ikke det manifold? eller? hva er egentlig forskjellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2005 så jeg burde altså kjøpe grenrør fra supersprint? fikk et tilbud på en brukt en for 4k, brukt i 2 mnd..er dette greit? tenke jeg først skulle høre hva jeg må gi for dette nytt andre steder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2005 så jeg burde altså kjøpe grenrør fra supersprint?fikk et tilbud på en brukt en for 4k, brukt i 2 mnd..er dette greit? tenke jeg først skulle høre hva jeg må gi for dette nytt andre steder.. De koster vel ca 5700,- nye her i landet og rundt 3500,- fra Tyskland så..... Man bruker vel vanligvis manifold om de som er støpte or rørene er sammen. Grenrør der det rørene går hver for seg, som ehh grener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2005 De koster vel ca 5700,- nye her i landet og rundt 3500,- fra Tyskland så..... Man bruker vel vanligvis manifold om de som er støpte or rørene er sammen. Grenrør der det rørene går hver for seg, som ehh grener hehe, okai..grei forklaring Kosta 4,6k nytt hos felgimport..men får høre noen steder her i grenlandsområdet når jeg får lønning.. blir jo 4000 for dte brukte + frakt..da er vi godt opp i nyprisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...