Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bytte ut sidelistene nederst på døren i S4 lister + kjøpe S4 skjørt (bekledning som Møller kaller det).

Noen som vet pris på dette,lister + bekledning? : klø :

Da slipper jeg og være redd for at de org sidelistene som er så myke skal flasse. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bytte ut sidelistene nederst på døren i S4 lister + kjøpe S4 skjørt (bekledning som Møller kaller det).

Noen som vet pris på dette,lister + bekledning? : klø :

Da slipper jeg og være redd for at de org sidelistene som er så myke skal flasse. ;)

Du gir ca. 800.- pr. list tenker jeg?

-A-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gir ca. 800.- pr. list tenker jeg?

-A-

800kr pr list.... : eek :

Å fy faen,3200kr + de små da.. : faint :

Fikk i hvertfall en pris på bekledningene,2000kr totalt inkl fester + lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

800kr pr list.... : eek :

Å fy faen,3200kr + de små da.. : faint :

Fikk i hvertfall en pris på bekledningene,2000kr totalt inkl fester + lakk.

Ja, ikke arrester meg på det, men mener det var noe rundt der jeg betalte? Kanskje det var mindre? hehhehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ikke arrester meg på det, men mener det var noe rundt der jeg betalte? Kanskje det var mindre? hehhehe...

Ok,skal høre med de i morgen. ;)

Inkl rabatt el? : klø :

Du har ingen store bilder av ex,bilen din med de montert? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte på pris til min a4 avant hos møller på hønefoss. Ca 10 000 med de rabatter jeg kunne få der. Til gjengjeld var det med alle fester o.l Ble ikke noe sånt på bilen min nei : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte på pris til min a4 avant hos møller på hønefoss. Ca 10 000 med de rabatter jeg kunne få der. Til gjengjeld var det med alle fester o.l Ble ikke noe sånt på bilen min nei : mad :

Ikke min heller da! : bråk :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.