#1 Skrevet September 27, 2005 Heisann, lurer på og kjøpe meg supersprint grenrør siden manifolden min er endel rusten, med hull og sprekker i.. Derfor lurte jeg på om vi får prosenter hos noen av disse: Dekkmann AS Dekkspesialisten AS Dekkspesialisten Skien AS Jons Dekk & Felg Telemark Dekksenter AS MVH Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2005 Heisann, lurer på og kjøpe meg supersprint grenrør siden manifolden min er endel rusten, med hull og sprekker i.. Derfor lurte jeg på om vi får prosenter hos noen av disse: Dekkmann AS Dekkspesialisten AS Dekkspesialisten Skien AS Jons Dekk & Felg Telemark Dekksenter AS MVH Fredrik Vi får bra priser hos Jon iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2005 Vi får bra priser hos Jon iallefall! ok, hvor holder han til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2005 Texaco på vallermyrene den nærmest Forden..... Bilxtra på kjørbekk forhandler supersprint mener jeg...har rabatt der og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2005 Texaco på vallermyrene den nærmest Forden.....Bilxtra på kjørbekk forhandler supersprint mener jeg...har rabatt der og ok, takk for svar, får høre hos jon når lønninga kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...