Nord-Trøndelag: Noen sett RS-Blå Passat G60 Sedan?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har sett denne på innherred i det siste? Gamlebilen min som jeg bygde opp i 2001/2003. Hadde vært morsomt å hørt litt hvordan den blir stelt.

 

Link til bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stått til salgs på auto db i lengre tider, den popper innom nå og da! Kanskje den er der nå og! Rotrex på den er d ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne stå på verksted på Røra i forrige uke.. Så sliten ut,ikke minst interiørt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne stå på verksted på Røra i forrige uke.. Så sliten ut,ikke minst interiørt..

 

Ja det er Rotrex på denne :) Og type STOR IC!

Sukk..ikke bra.. Var i topp stand da jeg bygde den og hadde den i 2 år. Ble solgt til Brønnøysund og har kommet til tr.lag igjen for noen mnd siden. Betydelig påkostet og godt pleiet,men hjelper lite med slike eiere.

Takk for svar,jeg kommer opprinnelig fra Røra,tror eieren bor i Verdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal visst selges,BILLIG.. Nåværende eier får ikke motoren til å funke som den skal,stopper i tide og utide. Hadde visst blitt byttet motor etter du hadde den,og ny rotrex satt inn. Var og kikka på den i dag,tok noen bilder med mobilen,kan legge disse ut hvis du vil senere i kveld? Har stått på verksted i to måneder nå,og er gitt opp av både verksted og eier. Selges som sagt meget billig etter hva jeg forsto. Lakkmessig så den veldig fin ut,men interiørt og motormessig var det en del rot. Var visst hjemmemekka ledningsnett blant annet. Og en finurlig løsning på rotrexen var det også.

 

Får man tak i et G60 ledningsnett og et finere interiør er dette absolutt et prosjekt noen med tid, og litt ekstra i lomma burde tenke på.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal visst selges,BILLIG.. Nåværende eier får ikke motoren til å funke som den skal,stopper i tide og utide. Hadde visst blitt byttet motor etter du hadde den,og ny rotrex satt inn. Var og kikka på den i dag,tok noen bilder med mobilen,kan legge disse ut hvis du vil senere i kveld? Har stått på verksted i to måneder nå,og er gitt opp av både verksted og eier. Selges som sagt meget billig etter hva jeg forsto. Lakkmessig så den veldig fin ut,men interiørt og motormessig var det en del rot. Var visst hjemmemekka ledningsnett blant annet. Og en finurlig løsning på rotrexen var det også.

 

Får man tak i et G60 ledningsnett og et finere interiør er dette absolutt et prosjekt noen med tid, og litt ekstra i lomma burde tenke på.

 

mvh

 

 

Hepp :)

 

Ok Hans. Takker..fikk tilbud om å kjøpe den før den ble solgt..så nå er dette 3 eier etter meg da.. Kan vel takke den jeg solgte den til at den er slik idag : bh :

 

Ny motor og rotrex ble montert av han som kjøpte den før dagens eier. Han er lakkerer og har fixet på det utvendige også. Hørte at vag forhandler i Brønnøysund har "fixet" litt på ledningsnett etc ja.. etetr at jeg monterte i sammarbeid med Vestfold Styling. Da ble ledningsnett lagt som orginalt og alt fungerte. Overhalt motor til og med.

 

Slikt skjer nå man selger til feil person. : gråter :

 

Legg inn bilder Hans..så håper vi noen i klubben kjøper den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein kamerat som var å såg på denne bilen, ikke noe vakkert syn visst! Skjønner ikke hva sånne folk skal med sånne biler når dei slarver dei ned, du sa den va strøken når du hadde den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein kamerat som var å såg på denne bilen, ikke noe vakkert syn visst! Skjønner ikke hva sånne folk skal med sånne biler når dei slarver dei ned, du sa den va strøken når du hadde den.

 

Nei..skjønner ikke jeg heller.

 

Jeg fikk ikke jobb med engang etter høyskolen og det gikk 5 mnd da jeg bestemte meg for å selge. Solgte med tap for 85k. Men man tjener skjelden på påkostninger. Påkostet ca.100kr rundt om.

 

Fikk beskjed om å ikke selge til han som kjøpte etter meg pga han ga F i biler..brukte de opp..noe som stemte meget bra. : gråter :

 

Bilen var strøken og kunne fått mange premier hadde jeg stilt opp da jeg hadde den. (ble sagt værtfall)

 

Håper som sagt noen kjøper denne..jeg kan alltids hjelpe med motoren,kjenner den ut og inn..har tross alt bygget om ic,rotrex etc. Høres ut som vakumfeil eller tenningsproblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kommet til tr.lag idag. Ska se etter bilen om den står på verkstedet enda.

Litt lyst å se den i god stand igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom det lokale bilverksted idag. De hadde gitt opp..så ganske shabby ut egentlig. Fanger på halv tolv,litt riper her og der. Interiøret var ikke pent lengre. :o Problemer med at den ikke går på tomgang når den er varm etc.

Blir solgt til Oslo fikk jeg høre,tiden vil vise. Håper neste eier tar godt vare på den og får den i 110% stand.

 

Jeg fikk værtfall sett bilen igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.