#1 Skrevet September 27, 2005 Er det noen som kan gi meg et hint på hvordan man bytter deksel rundt speilene?? Har fått noen speil som har "sølv" deksel. ( S8 speil ) Får ikke av de dekselene som står på min Golf IV nå... Er en skrue jeg ikke får ut. Under. Noen som kan gi et hjelpende tips eller 2?? By the way.. ETKA?? Hvorfor må man ha så sinnsykt stor oppløsning på skjermen da?? Får ikke stilt inn skjemen min på lap-topp´n min.. HJELP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2005 Ingen som vet hvordan man får disse av??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2005 Ingen som vet hvordan man får disse av??? det kan være en kjempe fordel å få vite hvordan bil det skal byttes på først ihvertfall. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2005 det kan være en kjempe fordel å få vite hvordan bil det skal byttes på først ihvertfall. hehe OT. Det står da Golf 4 her Arve. Det er et lite deksel under på speilhuset. Dette må av, så er huset klikket på plass rundt innmaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2005 Fant det ut faktisk, MEN det lille dekselet nder MÅ ikke av.. det er bare å ta av selve speilet så passe på klipsenen at det slipper.. Så er det bare å dra det opp.. Men takk for svarene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2005 OT. Det står da Golf 4 her Arve. Det er et lite deksel under på speilhuset. Dette må av, så er huset klikket på plass rundt innmaten. sorry, da.... hehe gikk litt fort i svigen der gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...