Måleinstrument og program?

Anbefalte innlegg

I og med at jeg vurdere å gjøre service selv fremover. Finnes det noe program man kan koble til den bærbare og en kabel med en sko som passer inn i kontakten der man leser av feilkilder osv? og slette denne servicen som popper opp når jeg starter bilen.

 

Hva heter dette? Hvor får jeg tak i dette og hva koster dette? Går det til alle bilene eks Passat og Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at jeg vurdere å gjøre service selv fremover. Finnes det noe program man kan koble til den bærbare og en kabel med en sko som passer inn i kontakten der man leser av feilkilder osv? og slette denne servicen som popper opp når jeg starter bilen.

 

Hva heter dette? Hvor får jeg tak i dette og hva koster dette? Går det til alle bilene eks Passat og Audi?

Dette heter VAG-COM og kan kjøpes her: http://www.ross-tech.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette programmet prøves i 15 dager som mange andre program kan?

er det mulig da å bare kjøpe pluggen til bilen og laste ned en prøveversjon?

 

Kan jeg gjøre ødlegge noe om jeg gjør noe feil i programmet?

Er programmet lett å bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser på ross-tehc.com så får du svar på de fleste spørsmålene dine. De har også en online-demo så du får "prøve" programmet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.