#1 Skrevet September 28, 2005 som sagt. det er salg på fronfangere hos nbs. + noen få griller.. http://www.norskbildelesenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2005 Var dårlige greier for Golf IV da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2005 Var dårlige greier for Golf IV da.. ja egentlig.. men sjå på czt.no der kjøpte eg mitt.. men litt stiv pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2005 Kjøpte der nå jeg, bestillte på fredag kom i posten på tirsdag... topp service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2005 Kjøpte der nå jeg, bestillte på fredag kom i posten på tirsdag... topp service! å? ka du kjøpte då? gratulere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2005 Da er dere noen av de heldige - ventet 3 mnd på senkesett derfra .. Men finner ikke noe serlig til golf 4 der jeg ? Edit : der ja ..... fant .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...