#1 Skrevet September 28, 2005 Noen som har grommere oppsett enn dette http://www4.goyk.com/qwerr0910/videos/hamster_motor.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2005 Det motorrommet der var helt insane!! vil ha vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2005 Hahaha,konge da! Sånn skulle man hatt og kommet på treff med,"Kom å se på den strøkne motor`n min a" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2005 Heftig brumming på den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2005 grov røsta hamster det dere he he he, fanken trur jeg vil gå for den type motor jeg også. mye biligere da, på såørsmål om hvor mange hk, 4 hamstrer(værstig oppsett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2005 Må ha rekkehamster skal det være noe futt. Overladethamster med stor interhamster og foring med pellets 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2005 hva med 5 hamstrer med vær sin hårføner da??? og asma spray for bedre luft veier men dette rbegyner og ta av nå vell he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2005 hva med 5 hamstrer med vær sin hårføner da??? og asma spray for bedre luft veier men dette rbegyner og ta av nå vell he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2005 hvis vi putter tre hamsrer i et hjul, får vi da vankel hamaster???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2005 Dere skal bare kose dere med hamsterne deres, jeg satser på lett trimmet marsvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...