#1 Skrevet September 28, 2005 Bytte av styre ledd Noen som knne lagt ut et bilde fra ETKA på hvordan det ser ut ang. bytte av innerste/øverste styre ledd?? * får ikke opp ETKA på min flotte pc* Er dette en repå man bør kunne fikse selv?? Skrudd litt.. Stabstag foringer,foringer bærer arm, senke sett for å nevne noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2005 gikk litt fort.. se bort ifra skrive LeIFene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2005 Vi kan jo begynne med bil og årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2005 Hehe.. kom akkurat på at jeg glemte det da.. Har bare en bil da Golg IV Gti- 99 mod. Takker for raskt svar da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2005 Pokker ikke lett å skrive i dag ass.. Golf IV GTI -99 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2005 Hehe, point taken Ser ikke ut til at det skal være hokus-pokus å bytte dette. Trangt er det sikkert, men det er jo bare en utfordring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2005 Hehe, point taken Ser ikke ut til at det skal være hokus-pokus å bytte dette. Trangt er det sikkert, men det er jo bare en utfordring Ehhh??? Hjelp?? Hvilket nr er det ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2005 venstre side by the way.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2005 er det Nr. 2? eller 2a hvis det er ligger under? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2005 er det Nr. 2? eller 2a hvis det er ligger under? Ja det er for komplett styrestag.. Skal du bare ha endeleddet er det 4 eller 4a.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 28, 2005 Ja det er for komplett styrestag.. Skal du bare ha endeleddet er det 4 eller 4a.. Riktig Det var ei lang lang liste over hvilke som skulle peke opp og hvilke som skulle peke ned (motor og 2wd/4wd kombinasjoner), så jeg tenkte det var enklest bare å titte bakom hjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 28, 2005 hmmm... de sa innerste styre ledd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 28, 2005 Rart, det er liksom ikke flere deler enn det der på styringa. Selvsagt alle servoslangene da, men det var vel neppe der feilen lå. Bilde av fjæring og oppheng også i tilfelle det var noe der de mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 28, 2005 Rettelse ny feil følger... Snakket akkurat med kemanikeren som hadde bilen min i dag.. Det var et ledd på ratt stammen... Mente man gikk inn innen fra i bilen?? Av med deksel under ratt stammen og da kunne man se det sa han. Ikke sikkert at det måtte byttes, mlig bare strammes sa han. Med 2stk 10 mm mutter eller bolter..?? Noen som kan finne noe på ETKA ang. dette? Takker for all hjelp jeg kan få.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 28, 2005 Rettelse ny feil følger...Snakket akkurat med kemanikeren som hadde bilen min i dag.. Det var et ledd på ratt stammen... Mente man gikk inn innen fra i bilen?? Av med deksel under ratt stammen og da kunne man se det sa han. Ikke sikkert at det måtte byttes, mlig bare strammes sa han. Med 2stk 10 mm mutter eller bolter..?? Noen som kan finne noe på ETKA ang. dette? Takker for all hjelp jeg kan få.. Mulig han mener det er det leddet som går fra nederst på rattstammen, gjennom torpedoveggen og inn på tannstangen... Går inn på den tappen ca der det står 10 på det øverste bildet.. Den er vel festet med 6mm bolter som man bruker 10mm nøkkel på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 28, 2005 Ser ikke ut som dette er en løs del. tviler egentlig på at den kan strammes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 28, 2005 Det er en løs del, iallefall den jeg mener.. Det er det leddet som er festet i bolt nr 6 og 7 på bildet ditt tor.. Har 2 slike liggende hjemme.. Skal ikke si 100% sikkert at det er det samme feste osv som på golf2 men det skal da ikke være mye forskjell på feste.. Mulig det er slark i det men tviler egentlig på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 28, 2005 De var jo selvsagt ikke helt sikkre da.. Kunne KANSKJE være slark i tann staget sa de..men er ikke det litt tidlig da bilen har gått 117*** ?? Så jæææævlig irriterende den klonke lyden som er der når man kjører i små hull, bro-skjøter og lignende... Blir gal... Hjelp.... Har byttet demper topp, stab stag foringer, nedre foringer i bærearmene... HJELP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...