#1 Skrevet September 28, 2005 hei hei godt folk. hadde bilen til lakking i dag. så lurte jeg på om dere hadde klaget når det var kommet grunnings sprut på t- stolpen. jeg har lakket sida på bilen. trenger noen råd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2005 at det va kor sa du. bildet? kan ver di bare har flekket ut skaden da, men di pleier som regel og polere/rubbe ut sånn etter på. jobber som lakkerer. ta et bildet du, så er det lettere og forklare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2005 hvis du ser her så er det masse rød prikker. forde de ikke har dekket ordentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2005 hmm, så pass. vert litt ivrige me rødgrunninga. men vis du tar en fille(bomull) og finne en litt grov rubbing og blikker litt er det borte på flekken. di hørres til og klargjøre bilene før levering da men, har kansje oversettet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2005 Tar det ikke med tynner/aceton da? jo det går sikkert. men jeg skal ikke gjøre det. for hvis du ser denne linken http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28426 så skjønner du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2005 + at når jeg skulle hente bil var det sprekke i baklyset.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...