#1 Skrevet September 28, 2005 hei hei godt folk. hadde bilen til lakking i dag. så lurte jeg på om dere hadde klaget når det var kommet grunnings sprut på t- stolpen. jeg har lakket sida på bilen. trenger noen råd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2005 at det va kor sa du. bildet? kan ver di bare har flekket ut skaden da, men di pleier som regel og polere/rubbe ut sånn etter på. jobber som lakkerer. ta et bildet du, så er det lettere og forklare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2005 hvis du ser her så er det masse rød prikker. forde de ikke har dekket ordentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2005 hmm, så pass. vert litt ivrige me rødgrunninga. men vis du tar en fille(bomull) og finne en litt grov rubbing og blikker litt er det borte på flekken. di hørres til og klargjøre bilene før levering da men, har kansje oversettet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2005 Tar det ikke med tynner/aceton da? jo det går sikkert. men jeg skal ikke gjøre det. for hvis du ser denne linken http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28426 så skjønner du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2005 + at når jeg skulle hente bil var det sprekke i baklyset.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2005 hmm, så pass. vert litt ivrige me rødgrunninga. men vis du tar en fille(bomull) og finne en litt grov rubbing og blikker litt er det borte på flekken. di hørres til og klargjøre bilene før levering da men, har kansje oversettet det etter å ha vært der 6-7 ganger pga dårlig arbeid. så skal d lever det 100% til meg... deter en enkel ting å gjøre, men komme til å gå å klage...synes dere jeg er vanskelig nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2005 Du har helt klart klagagrunnlag på støvet fra grunninga der, men så kan du jo spørre deg selv. Er det verdt det? Det koster tid, bensin, km på forsikringa, magesår og alt det der hvis du skal ned for å få de på lakkeringsverkstedet til å fikse det for deg. Og det tar toppen 30 sekunder å fikse det med litt rubbing på ei fille. Så med mindre du får et kick av å være klageper så kan du jo dra ned med bilen og få det fikset der, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2005 du kunne jo dratt ned til dem å kanskje fått litt rubbing å gjort det selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2005 du kunne jo dratt ned til dem å kanskje fått litt rubbing å gjort det selv... ikke dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2005 fjerner dere denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...