Anbefalte innlegg

hei hei godt folk.

 

hadde bilen til lakking i dag. så lurte jeg på om dere hadde klaget når det var kommet grunnings sprut på t- stolpen. jeg har lakket sida på bilen. trenger noen råd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at det va kor sa du. bildet? kan ver di bare har flekket ut skaden da, men di pleier som regel og polere/rubbe ut sånn etter på. jobber som lakkerer. ta et bildet du, så er det lettere og forklare

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ser her så er det masse rød prikker. forde de ikke har dekket ordentlig...

 

HPIM1054.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, så pass. vert litt ivrige me rødgrunninga. men vis du tar en fille(bomull) og finne en litt grov rubbing og blikker litt er det borte på flekken. di hørres til og klargjøre bilene før levering da men, har kansje oversettet det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ at når jeg skulle hente bil var det sprekke i baklyset....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, så pass. vert litt ivrige me rødgrunninga. men vis du tar en fille(bomull) og finne en litt grov rubbing og blikker litt er det borte på flekken. di hørres til og klargjøre bilene før levering da men, har kansje oversettet det

 

etter å ha vært der 6-7 ganger pga dårlig arbeid. så skal d lever det 100% til meg... deter en enkel ting å gjøre, men komme til å gå å klage...synes dere jeg er vanskelig nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt klart klagagrunnlag på støvet fra grunninga der, men så kan du jo spørre deg selv. Er det verdt det? Det koster tid, bensin, km på forsikringa, magesår og alt det der hvis du skal ned for å få de på lakkeringsverkstedet til å fikse det for deg. Og det tar toppen 30 sekunder å fikse det med litt rubbing på ei fille. Så med mindre du får et kick av å være klageper så kan du jo dra ned med bilen og få det fikset der, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kunne jo dratt ned til dem å kanskje fått litt rubbing å gjort det selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kunne jo dratt ned til dem å kanskje fått litt rubbing å gjort det selv...

 

 

ikke dumt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.