#1 Skrevet September 28, 2005 Hei... Veit nåken om nokon plass der dei selger styling til nyaste caddyen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2005 ingen som veit?? helst frontfanger, men alt av intresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2005 Vet bare om justerbart senkesett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2005 Vet bare om justerbart senkesett... hm,, var egentlig mest ute ette frontfanger da den orginale er svart(!) men takk uansett.. men i tilfelle, kor finner eg det senkesettet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2005 Jeg regner nesten med at en frontfanger fra en Touran går å montere på en Caddy, da det er samme fronten på de to bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2005 Noen flotte caddyer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2005 Walter's 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2005 Racing caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2005 Walter's Jeg som kjørte denne på gatebil, og kan klart anbefale KW`s justerbare kit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2005 Noen flotte caddyer Wow,rååå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg regner nesten med at en frontfanger fra en Touran går å montere på en Caddy, da det er samme fronten på de to bilene. åhå?? d hadde kunna blitt tøft.. nåken som kan bekrefte at dette går?? då kan en jo sette på en rs4/6 fanger fra en touran då ! håper det er nåken som veit om det går den svarte var litt tøff åg då.. uvanlig speil på det første bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2005 åhå?? d hadde kunna blitt tøft.. nåken som kan bekrefte at dette går?? Ja, funker det. Sett på skjermene også. ( de er uten blinklys) Og sett på speil fra Touran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2005 Ja, funker det. Sett på skjermene også. ( de er uten blinklys) Og sett på speil fra Touran! hmmm,, ditta må spekulerast krafigt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2005 Her er noe ihvertfall.. http://www.dietrich-tuning.de/articles.php?brand=VW&car=New+Caddy&group=Frontspoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 6, 2005 Her er noe ihvertfall.. http://www.dietrich-tuning.de/articles.php?brand=VW&car=New+Caddy&group=Frontspoiler det er akkurat samme fangern som sitter på touran så det er bare å handle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 6, 2005 JA,jeg får kw til min caddy til uka,gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2005 de har frontspoiler tilbud hos NBS, bl.a. Caddy/Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 8, 2005 takk for det.. få sjå ka sjefen godtar også nåken som veit om touran speila e br plug and play? med samme skruer å alt uten nåke modifiseringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...