Anbefalte innlegg

Det ser ikke ut til å være en pansret modell, denne stakkars A8en. Jeg vet ingenting om hvorfor dette har skjedd, men jeg kan forestille meg at det er en politikers bil siden skiltene er dekket til og det er masse politifolk rundt bilen. Bilen er fra Bulgaria (BG på skiltet). Hvilken forferdelig hendelse :(

bulgaria_autos_02.jpg

bulgaria_autos_04.jpg

bulgaria_autos_03.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må være arrangert, eller så har en gjeng tømt overskuddslageret for hakker.. Men like synd er det uansett : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er et resultat av blind vold : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det jo bare å finne ut hvem butikk som har solgt 7 stk hakker til et stykk mistenklige folk da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at eieren av denne bilen er like populær blant alle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overrasker ikke meg det spor. Vedder på at dette har noe med mafia å gjøre.

Har vært i Bulgaria på sommerferie to år på rad, har sett noen tendenser for å si det mildt. Vanlige folk der ned kjører stygge lada og annet skrot. Og så har du "de andre". De kjører biler som: Lamborghini Muceragio, MB S-Klasse, MB SL, AMG's, Lorinser S-Klasse, Bmw 7, 6 og 5 serie og div. M, Audi A6/A8 og S8, Porche Cayenne Turbo, 911er, VW Touareg W12, Pansret Jeep (og da mener jeg pansret). Bare for å nevne noe av det jeg har sett, og det er ikke få av disse. Helst ny, svart farge og med limo soting.

"Litt" forskjeller i bilparken dernede ja: eek :

edit: bodde på ett av de finere hotellene i byen der vi bodde i år. Stod jo bare flere helt nye Bmw 5 serie og en Audi S6 utenfor. Og på nabohotellet (samme "kjede" som vårt) var det "sammenkomst" i baren, rulla blandt annet en Lambo fram til inngangen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til golfen i bakgrunnen som kom uskadet fra angrepet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overrasker ikke meg det spor. Vedder på at dette har noe med mafia å gjøre.

Enten mafia eller politikk. Penger uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til golfen i bakgrunnen som kom uskadet fra angrepet. :)

bulgaria_autos_02.jpg

Legg også merke til denne : smil :: smil :

Streetmeet Sofia elns : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.