#1 Skrevet September 29, 2005 Noen som vet hva det koster å stå i Ibsen Parkeringshus? Skal muligens på kurs ei uke i Oslo, og bo på Munch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2005 http://www.europark.no/FilesUpload/Document/P-HUS_Prislisteweb0805.pdf 5 Ibsen P-hus Dager/tider Priser Mandag-lørdag, 07-17 Kr 15,- per påbegynt 20 min. Mandag-lørdag, 17-07, søndag Kr 10,- per påbegynt 20 min. Maks pris per døgn Kr 225,- Månedskort 1 måneds varighet, kjøpes i ekspedisjonen. Vilkårlig plass, hele døgnet Kr 2.859,- Nattkort, mandag-fredag, 15-09, hele lør og søn Kr 1.496,- Leieavtale, min 3 mnd. Vilkårlig plass, hele døgnet Kr 2.831,- per mnd. Nattkort, mandag-fredag, 15-09, hele lør og søn Kr 1.416,- per mnd. Håper arbeidsgiveren din betaler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2005 Takk! Åj, 225,- i døgnet, fader meg halvparten av det det koster å bo på hotellet, så da blir det plutselig 150%... Arbeidsgiveren betaler ikke noe, jeg er lærling, men får kurset som koster 17000 gratis da. Forresten, jeg får visst 25% rabatt ved å bo på hotellet, hjelper litt. Noen som har kjennskap til rimeligere (kanskje gratis?) parkeringsplasser i området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2005 Det er generelt vanskelig å finne gratisplasser i sentrum. Mange steder har parkering forbudt på dagtid eller er kommunale plasser med betaling mellom 8-16 også (med makstid på 3t eller lignende slik at du må flytte bilen hvis du satser på å bruke det). Hvis du parkerer litt lenger unna og gidder å ta kollektivtransport inn i sentrum så er det mange muligheter til å parkere gratis. Der jeg bor går det fint an å parkere gratis når som helst. Bor på Etterstadsletta med 2 min å gå til Helsfyr T-banestasjon. Banen tar 7 min til Oslo S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2005 Du må, generellt sett, ca et kvartal unna hovedgater/handlegater for å finne gratis parkering i Oslo-gatene. Leter du litt så finner du ettehvert. De fleste gratisplassene ligger i boligområdene, ikke handlegatene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2005 Jeg får bare leite litt på søndagen hvis jeg skal på kurset, takker for svar EDIT: Tror forresten plutselig jeg må få fiksa alarmen, og få meg låsehjulbolter før jeg i tilfelle reiser til hovedstaden for å parkere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2005 Det viktigste er vel egentlig å ikke parkere rett utenfor utesteder og døgnåpne kiosker, samt ikke ha løse gjenstander liggende i bilen. Låsebolter kan også være kjekt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2005 Du skulle være en uke sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2005 Du skulle være en uke sa du? Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2005 Du kan få parkering for 800 kr, dette er under hotell bristol rett ved ibsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2005 Ok, takk for tipset, Rui! Med rabatten blir prisen pr. døgn 168,75 i Ibsen, hvis et døgn er 24 timer, ikke et kalenderdøgn, så klarer jeg meg med 4 døgn tenker jeg, jeg får finne ut av noe lurt når jeg kommer bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...