#1 Skrevet September 29, 2005 Hva mener folk her på forumet om disse felgene i 18" til min A6 Noen som evt har forslag på felger som passer denne bilen godt , skal senkes ca 35mm... gjerne med bilder .... Takker for alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2005 Hva mener folk her på forumet om disse felgene i 18" til min A6 Synes slike felger generelt er litt for "racing"-aktige og åpne for en "limosin" som Audi A6... Men sikkert ok hvis man liker den typen felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2005 Synes slike felger generelt er litt for "racing"-aktige og åpne for en "limosin" som Audi A6... Men sikkert ok hvis man liker den typen felger. ikke vondt ment jan-tore men jeg er helt enig i det runar sier. velg heller noen fegler som ikke har den typiske riskoker stilen eller racing stilen... jeg hadde personlig godt for RS6 evt A8 felgene. di blir utrolig pene på en A6 med mørk farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2005 Du har pm! Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2005 Må nok si meg enig at de er litt for "racing" etter litt tenking... Men hva mener folket her om disse 2 alternativene da ? Øvre er : Antera 343 Nedre : Antera 323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2005 Må nok si meg enig at de er litt for "racing" etter litt tenking... Men hva mener folket her om disse 2 alternativene da ? Øvre er : Antera 343 Nedre : Antera 323 jeg ville gått for de nedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2005 Hvordan tror dere disse FK edition4 ville blitt på min bil da ? med mørkt senter og blankpolert kant ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2005 Må nok si meg enig at de er litt for "racing" etter litt tenking... Men hva mener folket her om disse 2 alternativene da ? Øvre er : Antera 343 Nedre : Antera 323 Tøffe felger som sikkert passer bilen din godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2005 Hvordan tror dere disse FK edition4 ville blitt på min bil da ? med mørkt senter og blankpolert kant ? Tja hvis du skal ha 70mm senking og 10x19 så kan det bli kult. Hvis du skal ha 8,5x18 med 35mm senk, så vil kanten bli smal og et slikt felgdesign passer, etter min mening, ikke så godt når det er god glippe mellom skjermkant og hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2005 Etter mye frem og tilbake har jeg nå bestillt disse felgen i 8x19" et38 fondmetal 9x Tror de blir kule på bilen , eller hva mener folk Skal sette de på senere i dag , så bilde med felgene på bilen kommer senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2005 disse sikler jeg på for tiden, for makan til tøffe felger skal en leite lenge etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2005 TSW Catalunya ville eg gått for. Skal ha sånne sjøl på Passat Variant. Vet om en bil som har slike, en mårk blå Passat. Ikkje billige felger akkurat... Hehe... Lykke til med valgets kvaler!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2005 Du finner bildene her: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2297 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2005 Etter mye frem og tilbake har jeg nå bestillt disse felgen i 8x19" et38 fondmetal 9x Tror de blir kule på bilen , eller hva mener folk Skal sette de på senere i dag , så bilde med felgene på bilen kommer senere Pen felg som passer bra på bilen, lykke til Du kan sikkert space ut bakfelgen 5mm også for å få "likt" utstikk foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2005 Og slik ble felgene på bilen.... Nå må jeg bare få den litt ned men det blir ikke før våren da vinteren nå er i annmars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2005 Fete nye felger Jan Tore! Kunne ikke ha noe mindre enn de forrgie hvertfall Bare senk igjen nå så blir det perfect, men best nok å vente til våren ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 4, 2005 Ossen ble forskjellen med å kjøre med 19" felger i forhold til de forrige da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 5, 2005 Ossen ble forskjellen med å kjøre med 19" felger i forhold til de forrige da? Ble veldig mye bedre da de som stod på bilen var slitte piggfrie vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...