#1 Skrevet September 29, 2005 Har søkt litt rundt på forumet uten å finne noe direkte svar på om jeg skal bruke orginalplugger på en chippet 1.8T eller om man må bruke noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2005 Aldri noen som har bytta plugger på en chippa 1,8T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2005 Går fint å kjøre på orginalplugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2005 Apropo plugger, hva bør jeg bruke når jeg oppgraderer til K04? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2005 Apropo plugger, hva bør jeg bruke når jeg oppgraderer til K04? Da burde du går for Bosch platinium FR5DP plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2005 Oki.. Da får jeg vel ta meg en tur til vag å få kjøpt noen slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2005 Vet du om disse pluggene har noe delenummer? De på vag her i hammerfest kunne ikke søke etter "FR5DP" for de måtte ha et nummer Og visst møller ikke kan skaffe disse hvor kan jeg da få tak i disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2005 prøv 101 000 016 AA men du får de sikkert billigere hos en Bosch forhandler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2005 Lønner seg vel å bytte til noen plugger som tåler noe mere varme enn orginalplugger når man chipper bilen... det har i allefall jeg hørt... Har tenkt på HALO plugger til min bil ... noen som har prøvd de her ? http://www.ontop.nu/norge/norgeindex.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2005 Lønner seg vel å bytte til noen plugger som tåler noe mere varme enn orginalplugger når man chipper bilen... det har i allefall jeg hørt...Har tenkt på HALO plugger til min bil ... noen som har prøvd de her ? http://www.ontop.nu/norge/norgeindex.htm FR5DP tåler mer en org på 1.8T de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2005 FR5DP tåler mer en org på 1.8T de. Mine pluggar holdt berre 15000km, dette var FR5DP. Da var dei oppetne.. Blir S4 pluggar no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2005 Mine pluggar holdt berre 15000km, dette var FR5DP. Da var dei oppetne.. Blir S4 pluggar no... Det var rart.. har kjørt på de i 2år uten problem jeg....S4 er jo akkurat den samme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2005 Det var rart.. har kjørt på de i 2år uten problem jeg....S4 er jo akkurat den samme det Hehe.. Veit ikkje kva slags tennplugger det er eg, ES skifter dei. Så bilen er klar når eg kjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...